2013年11月25日 星期一

暫停一天

由於隻mouse冇哂電, 屋企又冇電池,
 
 
令我寫野好唔方便...
 
 
所以順勢暫停一天啦...
 
 
一陣去買電池,
 
 
聽日再戰~
 
 
sorry~

10 則留言:

  1. 做乜唔即刻去七仔買!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 王子...而家係HK凌晨4點幾....我冇理由為左粒電奔落街.....凍死人啦......哈哈哈

      刪除
    2. 要我為左舊電池奔落街........好似...
      我今次買定多一份了~~

      刪除
  2. 凍死人?!我冇睇錯吖嘛?!阿靜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大佬....果陣凌晨4點幾...我住果區堅係凍呀.....
      我留0係屋企暖暖地唔好...
      你信唔信...我唔睬你....

      刪除
    2. 我信!只係真係好少响妳把口裡面聽到個凍字!

      刪除
    3. 我都係咁話..............
      一見佢話凍.............
      我都以為自己睇咗咗囉..............
      哈哈.................

      刪除
    4. 未天光之前就真係凍架.....不過未到"打冷震", 縮埋一舊既地步...

      刪除
    5. 我都有凡人血統....我都會覺凍.....哈

      刪除

Hello~