2013年11月5日 星期二

固力果意粉百力滋 - 羅勒沙律味

呢個0係零食屋買既, 原價15.8, 折左之後就14.2元~ 一袋過~
 

佢固力果都有出意粉系列, 不過我就真係麻麻,,,,
 
 
因為唔係味道有問題, 而係餅乾本身, PASTA嘛, 連餅乾都"搖身一變"成為乾PASTA....又幼又硬又難咬.,,,,
 
 
所以初初對呢個有少少擔心...不過兩者個包裝又唔一樣喎...
 
 
可能唔同呢....
 
 

佢又再...唉...
 
 

餅乾係偏淡綠色既, 因為basil味嘛~~~
又有DD香草粒粒~
 
0係餅乾條上面, 先係有D鹽0係上面, 不過又唔算多既,
可以叫做為呢個零食有少少加分~
 
味道嘛, 我都唔知我食到既係唔係basil味 (因為我未食過一塊塊"原裝正貨"~), 只係覺有一陣中等程度既香草味~
 
唔難入口~ 不過跟住我就食到有酸味??? 似係醋味, 又幾得意~
 
不過佢仲有一個"隱藏大佬", 就係有DD奶味....?????
 
 
我覺怪啦, 個包裝正面好似冇提過有奶類製品...
 
後來睇番個label, 有芝士粉????
 
我又可以喎~
 
呢個餅乾條唔係一般百力滋, 以至係pasta系列果口感,
一般既係完全密哂, PASTA系列就係又幼又硬...
 
佢呢個就扁扁地, 又中間有"lon lon"既,
 
係就係食落去會"沙沙聲", 不過又相當"痴牙"...一敗筆也....
 
 
 
 




6 則留言:

Hello~