2013年11月2日 星期六

品客迷你版薯片 - 芝士味

呢個0係零食屋買既, 5.8元一罐~
 

一路睇開我blog既朋友都知, 我份人係好傾向買細細份, 獨立包裝既東東...
 
因為我好怕唔好食, 浪費食物嘛...
 
我寧願付出多少少啦~~
 
所以一見有呢個迷你版就買~ 好似一大筒有呢隻味???
 
佢今次好似一共有3隻味, 呢個, sour cream&onion, 原味?
 
由於我唔"好"原味, 所以就買左芝士味同 sour cream~
 

 
芝士~芝士~~~~
 
 
品客既薯片一向都係比較厚, 又夠脆身, 都屬於我較為喜愛既~
 
因為太多薯片係"容易受傷", 一啪即碎, "入口即溶".....
 
一D口感都冇....
 
品客呢個就好好~
 
雖然佢呢個迷你版唔係有太多既量, 不過一個人食就岩岩好~
 
二個人食就唔得,
 
一家大小就一定有"片開"...家庭裝好D..哈...
 
當我開罐既時候, 都近乎冇咩薯片碎, 應該係個罐夠堅~
 
至於個味~ 完全係我like既味~
 
唔可以將佢同真既cheddar cheese作比較, 不過一樣都叫好有芝味~
 
DD奶味添~~~太鹹反而我又唔鍾意...
 
一塊又一塊...好快就送哂去我個肚....
 
真開心....巳經encore了~~
 
 



2 則留言:

  1. 芝士味我鐘意, 公司都係買品客薯片, 但係無呢隻味囉~要自己買來試丫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一筒筒家庭裝果D?? 近排超市好似有幾多味道簡~
      呢個0係零食屋好似幾受歡迎呢....

      刪除

Hello~