2013年11月28日 星期四

週四小碎

  • 唉....我既第二隻鼠終於"回歸堆填區"...死因同之前果隻一樣...又係俾我一手唔覺意fing左落地下.....
  • 呢個故事教訓我, 我以後要小心既事多一樣....同埋以後唔好再用無線既鼠...
  • 所以今日係寫碎碎....
  • 我愈訓愈凍....(因為我開大個windows, 吹風扇....變態的)...終於要將半邊被cum半邊面....
  • 不過都得14度? 我以為再要低幾度...
  • 我終於被要課金既遊戲俘虜了,..,..不過而家仲要俾錢買"石"去回復, 抽獎品...因為連基本既都未搞好, 點去玩高level?
  • 解決了我其中一個問題了.....多謝師傅.,.,.,
  • 一碗牛奶多過麥皮既"牛奶麥皮"....真係有點兒....
  • 如果要我為一個包, 而企十幾分鐘....我一定唔會...鑲金...免費都唔會....因為我只係覺浪費時間...
  • 如果俾我簡多一次大學讀邊一科, 我一定選哲學又或者係心理學...
  • 而家係唔係覺我太少說話, 所以我一出街就不停被訪問???

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 我仲可以既...不過都叫好清涼....我見街上既人都開始着到成隻糭一樣...

      刪除
  2. 石?乜石呀?阿靜妳玩緊神魔屎塔?????

    回覆刪除
    回覆
    1. ......我知14度對妳係小兒科,但都小心啦!

      刪除
    2. 唉...原來玩個日本版既餐廳遊戲, 點知佢個server好似有D問題.......等左成日都玩唔到...因為要connect data.......因為要買石黎回復體力...又可以用黎抽recipe....
      而家就等佢回復正常啦~
      不過,琴晚DL左另一隻都係要課金既game, 都係日版, 要過就係開拉麵店.....都唔錯~

      刪除
    3. 仲估妳玩神魔!!其實而家啲電話game真係好正架!啲公仔仲好靚!

      刪除
    4. 我都0係頭先個MSG寫左啦...係玩開拉麵店呀...
      我唔係咁鍾意玩轉珠.....係玩我都只會玩日版.....

      刪除
  3. 我好耐無用MOUSE了。。。。依家用MACBOOK 個TRACKPAD 好好玩,哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家用番有線mouse真係幾唔慣...
      trackpad???

      刪除

Hello~