2013年11月18日 星期一

Chips Ahoy香脆朱古力曲奇

呢個0係7仔買既, 11.9一包~ 一包有兩塊~
 
 

各位....我又古力啦...忍下我啦....我呢隻"脫彊"既貴人, 近排係食古力既日數多左, 因為無咩其他新零食可以吸引我.....
 
 
不過各位請放心, 我都有幾篇麵包同"食X3"....準備緊...
 
 
唔好離我而去....
 
 
講番呢個, 因為吸引我既因素有:
 
 
花生, 古力, 曲奇
 
 
如果唔係都....未必買....
 
 
我都好似係第一次食美國產既曲奇?
 
 
 
佢既大小比"MRS XXXXXS"要來得細, 不過就厚好多~~~
 
不過我打開果陣佢就兩塊都好"愛得痴纏", "如膠似漆"....
 
因為佢係一塊"林林"曲奇, 唔係"藍X"曲奇果種硬度啦~

要可以食得好完美, 真係有少少難度..
 
何謂完美? 就係食起黎冇碎碎跌出黎....因為佢係濕曲奇, 又少少易散, 所以食起黎都要比較小心呢...
 
不過, 又確係幾有古力味~~唔係死甜果隻~
 
因為曲奇夾住碎碎古力, 又有少少果仁 (我都搞唔清係花生定係其他....)....所以食起黎一D都唔寡~
 
不過我期盼既花生, 冇我想像來得咁強烈, 只係少少花生味飄上黎......DD 咁多多...
 
小女子不材.,...咩叫peanut butter cup sugar? peanut butter我知係咩, 不過加埋又係咩????
 
不過總的來說, 呢個真係合格有餘, 如果可以加大少少花生味就更好~
 
睇到我暈.....放棄了
 



14 則留言:

  1. Reese's 呢間嘢專出古古力零食,有佢有保證!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢0係US好出名?? 我未食過佢出既野呀~~~

      刪除
  2. 阿靜,妳上次問Google有冇私回,我試緊!
    妳見唔見我响Google+留言俾妳?妳又試下登出後見唔見到?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見呀, 我login左見到~ logout左就見唔到~
      不過個問題係, 如果係0係社交圈入面既人, 係唔係就一定睇唔到??
      我都有留言過你呀~ 你睇下~

      刪除
    2. 但只限在 Google +, 因可選擇誰人看到, 但在blog則沒有...

      刪除
    3. 蔚藍講得冇錯,所以阿靜妳可以試下!

      刪除
    4. 你哋呢個問題講得好............
      之但係呢...............
      我成日都搵唔返呢個 google + 囉................
      唉...................
      人蠢真係無藥醫的..................

      刪除
    5. 如果blog都可以有私回就好.........
      不過而家都唔錯呀~~~

      刪除
  3. MRS XXXXXS 上次番HK覺得佢薄咗好多.

    回覆刪除
  4. 一 PAT PAT 咁..............
    咦 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能擺入雪櫃好少少....

      刪除
    2. 放入雪櫃?????
      只會係一舊硬咗的一 pat pat 囉...................

      刪除
    3. 未必既, 起碼冇咁散啦

      刪除

Hello~