2013年11月15日 星期五

湖池屋波浪薯片 - 羅勒鹽味

呢個0係零食屋買既, 原價12.8, 折左之後就11.5元~
 
 

哈哈~終於搵到一樣同古力無關既零食...
 
 
因為發現我近排食來食去都好似係古力餅, 古力條....
 
 
我怕大家會睇厭....
 
 
都係要加番多少少古力以外既零食...
 
 
不過我都儲左好幾個古力零食....大家都仲係要忍下我呢....請見諒...哈
 
 
鹽味薯片大家可能吃得多, 可能覺佢平凡左少少,
 
 
不過愈係平凡就難愈做好.....
 
 
不過, 我個人就比較愛花巧野, 就係愛"柚子鹽
", "梅子鹽"呢D......
 
 
今次都係第一次見呢D味, 不過西餐就成日出現架啦, 廚師都會擺各式香草落去鹽, 再0係個石盅磨佢,
 
 
咁香草就會釋出香氣, 精華同鹽混在一起,
 
 
可以用黎醃肉之類~
 
 
係好好味呢~
 

佢係唔係"史上最厚", 我就冇乜興趣去考究, 因為我只在乎好唔好食....
 

好奇怪, 由細到大好愛波浪紋既食物, 例如薯條, 相比起直身既薯條, 我"硬係"覺波浪紋薯條好食D......
 
 
所以呢個我BUY~! 同埋又真係OK厚,
 
 
不過唔知係唔係受天氣影響, 定係生產既時候有少少問題,
 
 
我覺D薯片就有DD咁多多濕, 唔算係十分脆~
 
 
不過都可以接受架~
 
 
味道呢....我竟然覺....佢呢個羅勒鹽味同....
 
 
"媽媽麵" (即食麵+味粉+搖爆佢再食果種),
 
 
十分, 極之相似.....
 
 
不過呢個就係溫和版, 食完唔會覺口乾果隻...
 
 
都唔錯呢~
 





15 則留言:

  1. OK厚但又唔算係十分脆.....扣分.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀......脆D好......整體講都可以既~~~

      刪除
  2. 我都鍾意波浪紋算薯片,每次返嚟都要買pizza味薯片食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我都鍾意呀, 成日等佢特價....不過前排佢有加大版, 即係價錢冇變, 不過加大容量~

      刪除
  3. 阿靜有冇去睇“mon痴痴“呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一早就睇左啦, 佢第一日擺擋果日, 咁岩我就路過.....我0係佢未開既時候影左D....不過事後睇番唔係影得幾好.....一係黑左少少, 一係就out focus左....同埋唔係影哂全部...
      為免嚇親大家, 我冇PO出黎...
      你呢? 你影左啦???

      刪除
  4. 阿靜!我今日去7仔增值,多手買咗樣芝士味既東東!好味呀!

    回覆刪除
  5. 你硬係鍾意波浪形.............
    哈哈.............

    回覆刪除
  6. 波浪形著片我就好鐘意pizza味個隻, 但已好耐無食...講講下都想食返tim

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你一定快手買番包......大包果隻先"夠皮"~哈哈哈

      刪除

Hello~