2013年11月17日 星期日

M&M花生醬味朱古力

呢個0係7仔買既, 6.5元一包~
 
 

其實M&M都出左D新味道, 拉勻都唔錯, 幾乎隻隻都食勻....(隔幾個月先食一包仔)...
 
 
不過我就係未食過薄荷味...因為我對mint係十分, 非常, 極之抗拒....
 
 
呢個我暫時都只係見到7仔有賣....莫非獨家?
 
 
花生醬味.....我好愛花生醬....如果自己整"奶醬多", 我一定搽多多又多多既花生醬, 再加多多又多多既花奶....
 
 
不過我對花生醬係有要求既, 就係一定要粗粒.....有野咬下好~
 
 
有時仲忍唔到"BUT"一羹仔食.......好好味...(細個果陣)~
 

佢既大小, 比花生味朱力扁少少, 不過又比原味既圓DD咁....夾0係兩者中間~
 
 

夾0係中間既唔係花生粒, 而係花生醬....係唔係好似呢???
 
 
佢係幾濃架, 當你一咬爆佢既時候, 有一陣濃濃地既花生醬香飄上黎, 那當然, 濃度比唔上食一羹花生醬咁濃啦~~~
 
 
佢既質地唔係流沙, 而係"比較結實既沙"...
 
 
唔使你用力去咬爆, 都可以輕易食到~
 
 
算係比較易同古力溶為一體既~
 
 
不過當我食完之後, 我就唔覺有咩大驚喜,
 
 
因為我始終都係愛佢花生古力 (黃色包裝)入面, 有原顆花生果種口感...
 





8 則留言:

  1. 花生醬味我好似以前食過。

    回覆刪除
  2. 我都見到呀, 未買, 等我下次口痕o既話買o黎試下先~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 咁你要快手啦~~~
      不過呢個未必有花生味個口感咁出呢~~

      刪除
  3. 花生醬味..............
    唔啱我呢..............

    回覆刪除

Hello~