2013年11月3日 星期日

週日都碎

  • 盈盈......你下次要加油呀.....
  • 連佢都唔做了....以後邊個幫我推開D箱?
  • 哈....翠華終於開了...搵日去食下先....係唔係真係咁貴?
  • OK個新promotion又幾得意....隻鴨好cute~ 隻色又夠搶眼...
  • 一連解決左2個大問題....我冇力啦...
  • 換左冬天被...暖笠笠ing~ 不過訓訓下覺熱...一陣又涼....想點....?
  • BB呀BB呀....你唔好咁熱情啦...一見人就手舞足蹈, 咁大動作....當你"boom"一聲撞落張枱既時候....嚇親我.....我幾驚你家人會罵個侍應....
  • 次次去親都冇"麥皮饅頭"既??? 我同佢既緣份太淺???
  • 涼涼地....又係開始食古力既時候啦~~

9 則留言:

  1. 古力乜時候都可以食啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. HK既夏天太熱.....好易溶到一PAT PAT....而我又唔鍾意擺入雪櫃....所以我食古力都有時限架~~~
      哈哈哈哈~~

      刪除
  2. 盈盈, 今次真係空歡喜一埸~~ 希望下次得啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎.....我都...唉....盛生抱唔到孫...

      刪除
  3. 回覆
    1. 但係好好味架喎.....................

      刪除
    2. 而家出街食野, 度度都貴...
      不過翠萍又真係幾好食....早餐都唔錯~~~起碼夠飽~~~

      刪除
  4. 咁阿靜妳會唔會長期注守响翠華?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會啦...因為果度太細, 又人多.....好似食完就一定要你快D走...
      同埋我傾向早餐有舊肉食.....即係雞扒, 豬扒.....翠華冇....同埋佢限死你果個餐係公仔面, 你就一定要叫公仔面....唔可以要通粉架.....

      刪除

Hello~