2013年11月4日 星期一

Arnott's Tim Tam朱古力外層威化餅

呢個0係百佳買既, 19.9元一盒, 一盒有8條, 獨立包裝~
 

呢個都出左數個星期, 不過我都係前幾日先買佢...
 
因為佢岩岩出果陣好似23.9? 24.9?咁上下....有少少貴喎...唔係我心目中既價錢....
 
等一等啦....
 
等左一個星期多啦, 有次行過又望....
 
19.9???? 嘩, 超市D東東真係海鮮價.....又未到期.....都可以差咁遠...
 

佢真係好抵食, 唔係細細條~~~
 

個外層古力就唔多討好, 不過最緊要唔係壞就得啦~~
 

層古力唔厚, 薄薄地一層, 太厚又未必好, 岩岩好可以包哂成條威化餅,
 
balance得唔錯~又唔太甜~
 
咬落去都有少少意外, 原本我以為威化餅會被古力"整"到"林",
 
點知又唔係喎~~~
 
仲可以好有脆口~
 
 
而威化餅既味都幾好~~~3層真係唔錯~
 
放0係office就岩岩好, 又唔"ar掟"~
 
 




 
 



10 則留言:

  1. 我覺得Tim Tam o既朱古味怪怪的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 個外貌就真係麻麻....不過今次我都係第一次食...
      佢都有出好似"吉吉利"一條條果D古力架咩???

      刪除
  2. 回覆
    1. 又真係幾抵食架~~~有時仲想食多條添....哈

      刪除
  3. TIM TAM 白古力味好食~ 成日買,,,因為特價個時先10蚊HKD度..哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 一排???? 等我下次大超市望下先...有興趣~~

      刪除
    2. 係呢隻http://www.timtam.com.au/our-products/products/variety-detail.aspx?o=849
      TIM TAM WHITE

      刪除
    3. HK好似冇呢個...不過就有一個裝, 類似古力三文治既, 有vanilla味同古力味~~~
      白古力果個係一排5個裝???

      刪除
  4. 咦......................
    我覺得佢好難食囉囉囉...........................

    回覆刪除

Hello~