2013年11月14日 星期四

吉百利 Double Decker朱古力

呢個0係吉吉島 (AEON)買既, 5元一條~
 
 
而家仲係唔係呢個價我就唔太清楚....因為果陣做緊好多隻牌子既古力promotion~
 
 
一般便利店同超市都有得賣既, 價錢都相差好遠, 由8個幾去到10元不等...
 
 


而家連便利店既店員都問我一句,
 
 
你都好"搏老命"喎...
 
 
何解? 因為我幾乎次次去, 都係買古力多.....哈哈....尤其入秋之後....
 
 
不過, 我每日一日食一粒, 有時遇到特別D既, 就食一條, 果日食既早餐我就飲既野都走糖架啦~ (雖然我冇需要關注血糖, 不過小心D好...)
 
 
有日去吉吉島, 行行之際, 係一個乜都有 (米, 油呀..)既corner位發現有好多古力....,,三角呀, kinder呀.....不過呢D超市都有啦....
 
想搵下有冇我未食過, 價錢又....哈哈既~
 
竟然俾我0係"云云古力海"遇上佢.....佢都來自英國呢呢....
 
冇理由唔買佢呀~
 

5元一條又真係幾抵.....同埋又未過期.....
 
 

 
佢都寫明係有"鳥結糖", 我買果陣都知既,
 
不過就係唔知佢唔係"硬屈屈.....而係軟林林.,.,,,拉到絲果種軟法....
 
我亦知呢隻"鳥結糖"本身係甜架....不過就係估唔到0係呢隻古力入面, 佢係"甜到冇親人"....
 
古力既底部係有少少脆脆, 好似cereal, 口感唔錯,
 
不過偏偏就係被"鳥咩咩"既"軟PAT PAT"口感破壞左...
 
一咬落去就好似"即溶"一樣.....
 
唔係我鍾意既古力口感...
 

 
沒有中伏, 那知更好?
 
 



6 則留言:

  1. 没有中伏..............
    即係無事..............
    放心擺落口啦啦啦.........................

    回覆刪除
    回覆
    1. 下??? 我成篇都講緊好難食喎.....
      我果句既意思係, 如果唔食過難食 (即係呢個), 又點知好味既有幾好味....

      刪除
    2. 哈哈..............
      我以為你中伏的意思係難食到想死嗰隻嘛................
      呢隻話晒都係英國貨吖..............
      係咁2你都要比返啲感情分落去啩................
      哈哈哈..............

      刪除
    3. 哈哈....呢篇都可以叫中左伏....不過我冇寫呢2個字出黎...
      係咁2加多...半分落去啦....

      刪除
  2. "甜到無親人"...哈哈~~我好驚太甜o既野食wor....

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為親人比朋友更親密, 所以就係非常甜....哈哈..,.
      我都好怕食好甜既野, 不過如果有果仁加係入面可以中和都可以既~

      刪除

Hello~