2013年11月19日 星期二

愛上它

 
 
 
由細到大, 我都好怕食"散修修"既食物 (薯片除外.....),
 
即係一食就D碎碎會"自動波"又好"群體"跌落黎....
 
所以, 如果我真係要食, 我就一定會"揸兜"...
 
何謂"揸兜"? 即係拎隻碟, 又或者係盒蓋之類, 等我食完之後可以好乾淨走人~
 
菠蘿包係好食, 不過太麻煩.....所以我食既時候, 成日都要向下望, 睇下D碎跌左....
 
 
等左好耐, 翠華終於開張, 佢真係裝修左好耐.......
 
由於以前住果區係有, 不過我係入唔到去, 所以一知佢開,
 
就好有期待~
 
開張之後, 唔知第二定第三日我就去左食 (之後先再PO), 再之後果日就望下有咩包~
 
因為佢0係店門口, 擺左2個麵包櫃, 放左好多熱門既麵包, 好似菠蘿包, 雞尾包, 墨西哥包, 蛋撻~
 
新鮮焗好既麵包就放係個櫃, 而個櫃係熱暖暖, 確保麵包唔會變凍冰冰...~~~
 
價錢方面, 一D都唔貴, 由5元至6元左右不等, 不過有D包 (番茄XX包)就要十幾元一個, 因為係好大個呢~
 
5元一個包, 今時今日都比較難買, 唔係話冇, 不過愈平, 就愈細個, 空氣包多.....
 
所以, 我對翠華既包都好滿意, 價錢方面.
 

我同店員講我要一個菠蘿包, 佢地就立刻0係包櫃夾一個出黎, 睇見D包仲係互相"痴"住....好開心...
 
 
仲放0係紙袋, 之後仲問我要唔要多個膠袋, 方便我拎....太好服務....又唔黑面...
 
 
我唔等啦, 熱包當然要"即場解決"佢.....如果唔係返到屋企就涼哂.....
 
 
唔好以為佢好細個, 因為角度問題, 佢係比一個拳頭仲要大.....
 
 
個"皮"都好厚~ 有人話過, 如果個皮太"痴"住個包, 即係唔合格? 係唔係個皮唔夠脆?
 
 
如果係咁, 我大可以答你,
 

係好脆~~~~~~~~~~~~~~係好脆~~~~~~~~~~~~~~~
 
 
仲要好厚添~
 
個脆皮又唔死甜, 岩岩好既味~
 
 
一咬個脆皮, 真係有少少"咔咔聲"係脆皮碎既聲~~~~
 
跟住有D碎碎就開始跌....
 
我會點做, 繼續食...
 
因為我個口巳經"吉"左去個紙袋入面, 變相揸兜...D碎碎點跌都好, 都只會跌入紙袋~~~
 
個麵包就幾清甜架, 因為如果大家都甜, 就好難入口啦...~
 
我食完個包既時候, 仲見有好多碎碎, 於是就好似食薯片一樣...
 
倒哂入口...哈哈~
 
一D都冇浪費...~
 
我又可以好輕鬆, 好完美食完啦~
 

以後....我一定會常食你....等我....
 
 
 


 

15 則留言:

  1. 好誘人. 我要出手(整)先得喇.

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 快D去買番個食啦~ 而家凍凍地, 食番個熱包~好正~

      刪除
  3. 回覆
    1. 識食喎~~~~ 佢都好似可以堂食, 菠蘿油 , 10元一個........即係塊野要你5元....貴~

      刪除
    2. 5蚊一塊牛油????
      貴咗啲咁喎..............

      刪除
    3. 係呀...要食就要接受架啦....

      刪除
  4. 阿靜,妳個blog個時間唔係香港時間喎!

    回覆刪除
  5. 姇菠蘿包.............
    我會厭扁佢先食................
    咁就乾手淨腳鳥鳥鳥...............

    回覆刪除

Hello~