2013年11月22日 星期五

奔訪

琴日終於買到想買既褸.....
 
仲要係我十分喜愛既顏色...
 
0係未着之前, 我拎左去洗衣店洗一洗...
 
我家太小, 冇咁多位可以俾我曬衣, 總之就係冇位, 唔好駁我...
 
當我去完洗衣店之後, 唔夠兩步, 就有個婆婆向我呢個方向行過黎,
 
因為隔離就係診所, 所以我估婆婆係等候緊....
 
婆婆都着好多衫...(我眼中係), 不過長者可能未必夠...,我明.
 
婆婆行到黎我度就停左, 好友善問我, 你夠唔夠衫呀? 凍唔凍呀?
 
哈哈.....婆婆覺佢眼前既, 係一個奇人, 怪人, 外星人....
 
十幾度既時候, 仲有人短衫短褲, 坐波子....
 
果位奇人着既, 仲要係dri-fit tee.....
 
仲更通風...
 
我知, 婆婆好關心我, 係唔係友善既訪問, 我一眼就睇得穿...
 
可能被人訪問太多次了.....
 
我同婆婆講, 我OK呀~岩岩好~ 我慣左呢個溫度啦~~
 
婆婆笑笑口, 話我太厲害...真後生.....
 
查實...我唔後生啦.....我個樣呃得下人...
 
我有提醒婆婆, 下星期會再轉涼...
 
大家, 見到身邊有長者, 不妨作一個善意既提醒,
 
提醒佢地注意保暖....
 
我地一個小小問候, 一樣可以令佢地開心架~
 
完畢

8 則留言:

  1. 哎吔!我未睇你個回應就delete錯咗. 你可唔可以留多次呢???

    回覆刪除
    回覆
    1. 買褸? 我以你係唔需要.

      刪除
    2. 王子....我都係有少少凡人既血統...不過真係覺凍既日子真係唔多......哈哈哈

      刪除
  2. 妳唔後生?我唔信,有冇相為証先?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你呢個激將法對我黎講係完全失效架...
      我唔係2字, 亦唔係4字....
      不過後生過你;....如果我冇記錯~

      刪除
    2. 肥你呀..........
      你唔明架啦...........
      對女人嚟講..............
      3 字頭的歲數真係有啲想死的感覺架................
      我記得幾廿年前三十歲的枝仔係呢種感覺囉.............
      哈哈哈............
      亞靜~~~~~
      枝仔都對你溫馨提示一下吖...............
      下星期轉涼啦..............
      你都稍為著多一件薄薄哋的衫啦................
      唔好凍親之餘都唔好熱親喎...........
      知嘛???????

      刪除
    3. 哈哈~枝仔, 你真係講中我既心聲...呢D數字真係唔多好聽.......
      多謝枝仔關心~~~
      係今晚開始轉涼啦~ 我呢幾日都有着薄既夾棉褸~~~~
      夠暖~

      刪除

Hello~