2013年11月26日 星期二

迷你鴨仔團



近排OK有line promotion, 都係儲印花....
 
 
換盒仔, 記事簿, 同新加既sally掛飾~
 
 
初初我仲以為好似上一波咁大個,
 
 
不過今次直情係可以用迷你size黎形容....
 
 
因為連我王兄第一眼見到佢都講:
 
 
"嘩, (好大隻喎)".....
 
 
比較岩掛0係書包既, 上次果D, 我覺太大個啦...
 
 
不過我巳經過左掛野0係袋既年紀....青春不再了...
 
 
所以都係換黎玩下....影下佢....全相...
 
影完就俾屋企人....哈哈哈...
 
 
我都係平時買下game書, 零食多....都係以平穩speed去儲....
 
我而家先知, Line 0係日本係幾hit.....仲有人物性格....
 
又有專賣店.....
 
搞到朋友遲D去日本....佢自己話要去買返D精品...
 
我本人就麻麻....我like kitty or熊本熊 多少少~~
 
 
 
 
 
 
 



14 則留言:

  1. 回覆
    1. 仲有卡通??? 咁hit?? 靚唔靚架??

      刪除

    2. http://www.youtube.com/watch?v=BdB7FUPym4Y

      刪除
    3. 我岩岩睇左~~雖然構圖簡單, 不過一D都唔悶~
      顏色鮮明都好重要~
      都幾吸引~~~
      多謝王子分享~

      刪除
  2. 回覆
    1. 我有用Line.....也是為外國的朋友....似乎 facebook & whatsapp 在外國不甚流行....

      刪除
    2. 以前就有, 不過而家就冇.....

      刪除
    3. FB唔係外國野黎架咩?? 連外國人都...

      刪除
    4. 我鍾意Line多過whatsapp!

      刪除
    5. FB 是個美國大學生攪的,而家發了達.....從前流行了一段日子, 現在流行其他的,如 Instagram...

      刪除
    6. 鍾意line原因係D公仔多款?

      刪除
    7. 係喎.....真係比以前少左D人用...而家多左好多新平台呢~

      刪除
  3. 我個貓籠都掛咗一隻..............
    哈哈.........

    回覆刪除

Hello~