2013年11月29日 星期五

桃哈多CC焦糖朱古力圈圈

呢個0係OK買既, 14個幾一盒 (唔太記得幾多毫子...)
 
 
 
由於要儲OK既line印花, 所以有新零食, 就算零食屋有得賣, 我都會0係OK買, 除非差太太遠....
 
我都好似好耐冇食 桃多多啦,.,,,.一來怕太甜...二來就冇咩味可以吸引我...
 
不過為左印花....加埋呢個又係古力, 就食一次啦~
 

佢呢個盒裝, 真係幾似"熊熊餅",,,,,,
 
不過桃多多而家呢個, 以往出 (blueberry cheesecake & cookies味) 既係以往既桃多多一貫既size, , 外型出現 (即係半月形), 而家呢個就係圓圈圈~
 
有少少可愛~

不大也不小, 一個人食都可以~
 

入面唔算有太多, 不過都叫夠食~~~太多我覺反而太膩...
 
佢圓圈圈既效果當然冇相中咁明顯, 相嘛, 未必可以完全反映真實....一定要靠雙眼考證....
 
佢既大小就大約一個港幣5元啦~ 所以可以一口食哂~~
 
如果咁都要分幾次食....我冇野好講了了了了....哈~
 
先講外層, 佢一點都唔濕, 唔油(因為一般桃多多既缺點就係偏"油林林" , 印哂0係個袋)...仲偏乾....可能有可可粉~
 
 
我硬係覺佢個心 同一般桃多多唔一樣, 乾身少少, 又有少少lon lon地味, 不過只係取其香, 而不見其苦...
 
一咬下去, 佢巳經完全顛覆我過往對桃多多既壞印象.....一D都唔一味死甜, 因為古力味岩岩好~~~
 
同埋口感亦唔錯, 因為佢除左個心, 古力之外,
 
0係外層仲有2種, 亦係令呢個零食成功既元素,
 
就係花生同粟米片(corn flakes),
 
口感豐富左, 又令個零食變得香口~
 
初時我都只係食得出係花生, 就覺應該仲有另一樣野加左入去,
 
因為單靠花生冇可能令佢咁脆....
 
後來我睇, 係粟米片~
 
係就係有少少DD咁多多痴牙,
 
不過都好好味呀~~~
 
一粒又一粒, 唔使3分鐘就....哈哈哈...
 
我好耐都好似冇俾咁good既comments啦....因為呢個都叫幾合我心意...
 

佢自己又再...
 
 
糖份都幾多下....

 
 
 
 


4 則留言:

  1. 桃多多我最怕雪糕味.食完個口涼涼地,好似食咗化學品咁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似係呍呢拿雪糕味? 好似飲"冰極"個FEEL?

      刪除
  2. 我都好怕佢果種甜!都係食完個囗會好怪!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎, 就係講唔出有咩問題.....不過又好多人喜歡...

      刪除

Hello~