2013年11月8日 星期五

狂呼我

"狂呼我空虛~空虛~" (之後又唔記得點唱...哈)
 
 
乜我好空虛咩?
 
的確係...
 
係我個肚向我反映既最真實感覺...
 
如果唔係要去買冬天被, 睇怕我都未必會去"大家X"食早餐,
 
奈何果日輪到食麥皮.....我去果個商場只係得佢有.....
 

呢個係: "地中海風味腸+真姬菇玉子燒"~
 
我另外加左4元多要了一碗麥皮, 同3元一杯凍奶茶~
 
 
叫豪豪地架啦....出得黎食, 食好少少啦~
 
 

我又唔想來來去去食扒餐, 中式早餐又唔岩我.....簡來簡去就要左佢....L3
 
 
佢好似好大碟, 係好似...
 
 
梗係啦....奄列嘛..
 
 

我唔多覺腸仔既味道同地中海飲食有咩"啦lang"....
 
不過佢比起"一粥X"既脆皮腸既味道要來得易入口,
 
 
清少少, 完全唔會覺鹹或濃味~
 
 
如果你要我"格硬"去搵地中海元素, 我只可以話係個汁...
 
 
番茄汁為主, 加左DD香草....完全唔甜, 又唔難入口....我都好難形容咩味...
 
 
不過可能唔係小朋友愛番茄果種甜味LOR...叫佢做"大人的茄味"啦~
 
 

個玉子燒, 即係奄列, 一早都預左都係暖暖地, 又或者係涼涼地....
 
因為都係大量煎好, 一定唔係即叫即做啦.....
 
 
如果係即叫即做, 就一定唔係26元lor lor lor....
 
 
 
個奄列唔算煎得好"老", 尚有少少蛋汁0係入面~
 
 
入面都有唔少菇0係面....唔好問我真姬菇係咩菇....
 
 
我只係覺得一般既菇....似係"本菇"既味...
 
 
都唔錯既~
 
 

佢呢個麥皮都唔錯, 係我鍾意既味~~~
 
 
食到有牛奶味, 又有DD小麥味...~
 
 
又有輕微既甜味~
 
 
唔會係一D味都冇....因為出面有D餐廳既麥皮係完全冇味, 一係就叫你自己加糖....
 
 

冇咩特別.....不過我愛茶味濃D, 粗糙D既....
 
 
呢個就茶味滑D....
 





我食完個早餐就好似冇食過一樣.....因為我好重視早餐...一定要有舊肉...我意思係雞扒...
 
 
奈何自己又"忽忽癢"...
 
 
結果, 我一個鐘內, 就走左去吉吉家食第二餐....
 
 
野菜牛肉飯+鯖魚....
 
 
哈哈


 


18 則留言:

  1. 回覆
    1. 王子......我果日係9點去~~~我碌得到去巳經餓餓地......
      同埋我一日都係食兩餐~~~~因為我平時唔係有大量活動嘛~
      拉勻都唔食好多~!~

      刪除
  2. 嘩....原來你咁大食......
    大家樂較美心已好好多....
    我最喜歡大家樂的奶茶....

    回覆刪除
    回覆
    1. 美心仲差?????? 點樣差法???

      刪除
    2. 係差到不得了了了了了了.................

      刪除
    3. 熱的食物不夠熱, 只是暖 :(

      刪除
    4. 唔夠熱真係有問題......
      不過唔夠熱係咩食物多呢????

      刪除
    5. 凍冰的西多, 三文治和薯條也是凍, 飯也只是暖的.......熱檸水也是暖的.......

      刪除
    6. 凍熱都係其次...............
      係啲味道差囉...............
      仲要係差到無人有嗰隻囉.....................

      刪除
    7. 嘩.....咁都幾離譜....
      係大部間分店都係咁樣?????

      刪除
    8. 我去過三間, 也是如此......服務態度又差, 大快活的服務態度也較美心好的....

      刪除
    9. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    10. 嘩......睇黎佢地既QC都唔係幾好........可惜我屋企附近冇大快活.......好耐冇食了了了.,...

      刪除
  3. 狂呼我空虛 ~ 空虛.............
    寂莫讓他心碎....................
    唔知咩美麗.............
    唔知咩美麗.............
    唔知咩咩咩.............
    哈哈..............
    唱完..............
    請鼓掌 !!!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩~~~~~~~可以再encore喎~~~~~~~~~
      拍拍拍~~~~~~~~手~

      刪除
    2. 哈哈哈哈哈....................
      多謝謝謝謝....................

      刪除
  4. 鯖魚鯖魚鯖魚~~我大愛ga, 今晚我都食!

    回覆刪除

Hello~