2013年11月11日 星期一

童星杯裝香甜麵包條

呢個0係零食屋買既, 原價12.8, 折左之後就11.6元~
 

我印象中既童星, 好似都係出點心麵, 點心闊條麵多....
 
 
奈何, 佢款款都太鹹.....雖然係幾好味既...
 
 
出甜吃小點??? 得唔得架?
 
 
不過0係我"不到黃河心不息", "誓要上刀山"既情況下,
 
 
我還是帶了它回家~
 
 

杯上面描述既, 好似係法包? 仲要係非油炸??
 
 
佢每一條麵包條既長度就大約有一隻手指咁長 (除左姆指 & 手指尾),
 
 
佢唔係切邊麵包, 有人可能唔係太like, 不過我覺呢個元素就為呢個零食加左少少香氣~
 
 
佢成氣唔算"喪痴"好多糖, 都係適量啦~ 如果唔係點叫sugar味??
 
 
不過佢唔只糖味, 仲有少少麥芽味...有少少清香~~~
 
 
balance得唔錯架~!!
 
 
夠脆口, 吓嚓吓嚓~~
 
 
係就係普通D, 不過都幾好味.....因為我唔想為左想食炸麵包條,
 
 
而開爐炸....搞場大龍鳳咩....
 
 
買番黎食好過.....
 




10 則留言:

  1. 我鍾意食呢隻味道!^^
    阿靜妳有冇玩神魔之塔呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀....你有玩??? 要俾錢既東東.....即係好似online game.,.,.,我都係免....
      我而家連candy crush都處於半放棄狀態.....哈哈哈

      刪除
    2. 唔洗錢,只要妳唔心急去用錢買魔石幫手!

      刪除
    3. 好難忍唔到手.........
      你玩左幾耐呀????

      刪除
  2. 日打夜打..............
    見到你哋都激死人呀..................

    回覆刪除
    回覆
    1. 我幾時有日打夜打??????????????????????????

      刪除
    2. 哈哈哈哈哈哈..............
      我話我個仔啫..............
      真係唔好意思..............

      刪除
    3. 哈哈~~~咁你賞佢幾巴啦啦啦.....

      刪除
  3. 我未見過呢款野bor~~哈! 同你一樣, 對佢印象係點心麵&闊條麵~~我鐘意食ga!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同埋佢隻隻都好鹹..,..
      呢個唔錯...好似而家有特價添~

      刪除

Hello~