2013年11月16日 星期六

Oreo 迷你朱古力威化餅

呢個0係7仔買既, 推廣價5元三條~
 
 
我買佢既時候, 佢0係擺0係收銀處既~
 
 

呢個應該都唔係咩新產品, 不過迷你版, 我就好似未見過....
 
 
加埋5元三條.....我呢個又唔想買一盒, 但係又想下既人黎講,
 
 
可以散買就最好啦~~~
 
 
店員都講呢個係有盒裝既~
 

佢大約比手指 (不包括姆指 & 無名指)長DD, 兇狠D真係可以一口食哂.....我就係屬於兇狠一族...
 
 
威化既外層被薄薄既古力包圍住~~~
層次都叫幾分明, 每一層都可以睇得好清楚, 古力, 威化,
OOO, 又威化....OOO心....
 
不過咬落去就稍嫌個威化"浮"左少少...
 
即係冇"嘉X"個感覺咁實在......
 
可能多少少層數好DD?
 
不過OOO味都唔係太出, 唔講真係搞唔清楚食緊OOO威化....
 
只係知食緊古力威化...
 
甜就唔係好甜, 因為威化餅本身好似減退左古力某程度既甜味~
 
又唔係好食, 不過又唔係難食...
 
普通貨仔啦~

 




6 則留言:

  1. OOO味都唔係太出>>可能古力cookie同白色o個pat o野唔多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得岩呀.....如果份量重番少少, 可能好唔一樣...~~

      刪除
  2. 呢個我有食開但我買士多啤梨味...擺係公司做到餓時頂肚..
    我同王子一樣, 覺得白色個pat野唔夠, 無咩味! 士多啤梨就有味d啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 即係士多多味好D???
      下次減價又可以試下喎.....

      刪除
  3. 呢個啱我呀.............
    有機會我都會買嚟食先得.................

    回覆刪除

Hello~