2013年11月20日 星期三

三三碎碎

  • 雖然我唔怕凍, 不過最愛都係被竇.....暖笠笠....
  • 被訪問了兩次...內容係: "你唔怕凍咩?"...回應係: "呢個溫度我OK喎~"
  • 吹風扇, 沖凍水涼, 短衫短褲, 係my冬天三寶...~變態~
  • 一向見我一次就玩我一次既伯伯, 琴日唔用英文玩我, 終於用廣東話訪問我.....我唔介意伯伯用英文訪問我, 我係nicam~
  • OK聽日換鴨仔掛飾~好得意, 好彩之前冇換~
  • ON CALL 2 都唔錯, 幾好睇~ 想知車車同洋蔥會點~
  • 行行超市, 多左好多古力...又禮盒, 又排裝....聖誕...
  • Christmas pudding好唔好食架呢? 入面通常有咩架? 酒味?
  • 而家先知Line 0係日本都好hit.....

10 則留言:

  1. Christmas pudding>>美國o個d?? 係好難食架! (my opinion)

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來唔同國家對christmas pudding既睇法, 以至材料都唔一樣???
      點解王子覺難食呢???

      刪除
  2. 係........X'mas pudding 通常都係冧酒味........
    我就覺得好難食呢...............

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都無咩印象了.................
      皆因咁難食的食物..............
      試過一次就算架啦.............
      下話..................
      印象中我只記得佢係有 Cherry...............
      其它我真係唔記得鳥鳥鳥.........................

      刪除
    2. 我去過馬莎睇過, 好似仲有少少果仁之類...
      細細個, 一個標準雪糕大小小...唔太貴....有少少想買~

      刪除
  3. .....我想飲christmas先有既eggnog!

    回覆刪除

Hello~