2013年11月1日 星期五

刀與叉

大家只係睇個標題都好難估到我今日想發表咩...
 
 
先聽一聽琴日我搭lift落去早餐既一段小故事...
 
 
lift向下降既時候, 佢0係29樓左右停左, 有一個婆婆入左黎,
 
 
唉, 又見佢...
 
 
佢次次見到我, 都話: "靚女, 你唔着番條長褲?" 仲0係度扮熟摸我隻手臂...
 
 
果陣既溫度大約23度左右,
 
我話, 而家二十幾度, 咁都叫凍呀???? 如果得番十度以下, 咁你唔好出門啦...
 
 
我知, 佢係出於好心, 不過唔使見我一次就講一次....
 
你唔煩我都覺極之煩...
 
 
我心入面浮左一句: "關你刀事"....
 
 
唔明? 即係"關你隻叉事",.....
 
 
我同佢講左好多次我係唔怕凍, 佢硬係聽唔入耳....
 
 
你凍你涼都唔關我事...唔好用你既價值觀"塞"0係我身上...
 
 
我少過10度都係着短褲架啦, 唔得咩? 我鍾意呀.
 
我仲開哂窗, 開風扇訓添, 唔得咩? 我鍾意呀.
 
 
不過, 我係有着褸既...
 
 


8 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝王子既理解~~~
      因為我0係英國既時候巳經有鍛煉得一身好武功~~~

      刪除
  2. 回覆
    1. 多謝你....你都明我有幾"變態"架啦......

      刪除
  3. 絕對明白..............
    絕對了解..............
    我都成日比人鬧我著條咁短的短褲出街架...............
    咁話明係短褲 ~ 就梗係短架啦..............
    唉 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝枝仔~~~
      我成日都左耳入右耳出......

      刪除
  4. 我明白呢個感受, 我到依家仲係著短褲短裙但有D同事已經當成ET咁睇! 冷暖呢樣野真係好個人~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗你D同事係ET多D喎...而家幾多度呀??? 將人地當成怪物看待, 就巳經係唔尊重別人啦....
      對於我黎講, 10度我都會話唔凍.....只可以叫好涼....

      刪除

Hello~