2013年10月31日 星期四

Orion Market O朱古力餅

呢個0係零食屋買既, 19.5元一盒~ 一盒有4塊~
 
 
0係開始講之前, 我都想講DD野, 就係之前個blog, 時不時有D好趣怪既問題....
 
就係: 我好想買呢個呀, 不過行左好多間XX屋都冇...
 
問題黎啦...
 
 
就係, 個PO都至少半年至一年時間, 點搵呀...
 
 
想問問題之前, 睇下個post既時間先再問啦~~
 
同埋, 唔好再問, 零食屋即係...?
 
零食屋=759零食屋, 阿信屋.
 
只講一次, 如果再問, 恕我不作回應啦~
 
呢個一定唔係咩新野, 因為之前0係零食屋都一樣有賣, 不過我之前冇買, 直至再之前0係OK買過散裝, 又覺OK喎....
 
所以今次見到就買下啦~
 
不過我之後發現OK, 7仔, 吉吉島都一樣有, 不過價錢就貴好多....
 
往往都要23+.....我呢個價都叫幾好啦....
 
佢既同一系列, 好似出左古力crackers....之類....我就麻麻地...都係brownie岩我多少少~
 

又圈圈, 又角角....唔明...
 

 
佢比散賣既係細件D架~~~~都可能有1/5~
 

味道我都唔講咁多, 不過依然都係唔多chewy,
 
真係只係似一塊古力蛋糕多D.....
 
好就好在夠濃古力味~~~
 
 
 
仲有今次可以咬到少量古力碎~~~~
 
唔錯~
 
店員話, 叮一叮佢就變流心喎~~~不過我一向唔"好"熱東東的...
 
唔知可唔可以放入雪櫃, 令佢再chewy D???
 
點解...我人0係英國既時候, 唔食番舊brownie呢....
 
而家先黎"恨"...
 



連我都要"咪"眼先睇得清楚....
 
今次就真係唔好意思啦~
 
 
 

 

 
 
 


12 則留言:

  1. 我o係HK時見零食屋已有呢隻brownie. 但我相信我整o既會好食過佢囉,所以冇買. kakaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己整可以加多D料~~~佢呢個都係岩岩合格咋....

      刪除
  2. 我好鍾意食佢架,一打開個包裝,果下香味....好正!!但cracker就唔得,可以唔試!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過就係有DD貴.......我仲想試添......點解唔好味呢? 太普通????

      刪除
    2. 真係太普通,只係cracker上面加層朱古力,而果層朱古力又唔見得有乜特別!

      刪除
    3. 好彩冇買......因為7仔做做緊佢呢個古力系列既promotion....
      好多謝你呢呢呢~

      刪除
  3. 好似好焾咁喎.............
    好唔好食架架架??????

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係比較軟身既, 不過又唔算難食, 比較普通咁...

      刪除
    2. 佢個樣唔靚仔............
      吸引唔倒我囉............
      相信我唔會食............

      刪除
    3. 係喎...可能自己比較好.......

      刪除
  4. 呢隻我都有食過, 但因為自己有敏感牙齒, 食完會痴住係牙就會痛, 要即飲水沖走佢, 所以就無再食過了~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 敏感牙齒唔係食熱/凍野先痛??
      的確有少少痴牙.....佢其他既東東我就未食過....你有冇佢既其他東東?

      刪除

Hello~