2013年10月9日 星期三

桃哈多炸雞味薯圈

呢個0係OK買既, 12.9元一包~
 
 
中秋過後, OK既中秋食品都紛紛下架, 換上"哈佬喂"既糖果零食~ 有桃哈多, 橡皮糖, 古力, 同薯片之類~
 
我早前上桃多多個網, 知佢今年"哈佬喂"會出呢隻味, 都好想試下~~~因為上年既免治肉碎味唔錯~~~
 
包裝同上年既冇太大既分別...
 
其實我真係聯想唔到炸雞同"哈佬喂"有咩關係....
 
不過未吃之前, 聞一聞, 好似喎.......如果大家有0係外國食過炸雞既話,
 
味道就比較似, D脆皮比較"lon", 不過就有少少香料味~
 
又不過, 我係唔BUY食"LON"既.....連去"KCC"食既時候, 我都會講我唔要雞胸.....
 
比較一般, 冇咩好驚喜, 又冇咩好難食既地方....
 
即係平平.
 
 
 
 


8 則留言:

  1. 呢隻薯圈我麻麻地. 冇記錯好似係好硬.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你冇記錯呀, 係偏硬架~~!~不過叫幾有口感~

      刪除
  2. 無可無不可、、、好彩無買

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想食白色袋果隻...好似"忌廉燉菜?",.,,,,

      刪除
  3. 我鍾意真炸雞多啲........!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎~~我鍾意食一桶, 大家可以share, 又可以簡味~

      刪除
  4. 我麻麻佢d薯片圈, 有次整親牙肉~~可能太硬, 個包裝就應下節~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係幾硬......啪啪聲.....不過見有新味總想試下~

      刪除

Hello~