2013年10月7日 星期一

Awfully Chocolate朱古力粒曲奇

呢個0係7仔買既, 9.9元一包, 一包有兩塊~
 
 
 
呢間野好似0係langham place有間鋪, 好似食cupcake同雪糕為主, 雖然有時覆診都去langham place, 不過就"劑劑"都唔記得....
 
OK好多時都有擺佢既古力粒呀, 古力條呀....不過冇乜邊D味我係好想食既...
 
有日行過7仔, 見到有散賣....雖然唔係咩新味, 不過可以買一包試下, 都可以啦~
 
順帶一提, 佢有2隻味, 一隻係呢個, 另一隻係普通曲奇+古力粒~
 
厚底喎......
 
 
佢呢個同之前我講過既"森永古力曲奇"好唔同, 森永真係可以好清楚見到粒粒古力粒, 亦可以咬得到粒粒...
 
不過呢個就比較"合為一體"多少少.....
 
古力粒一D都唔少, 只不過溶左去曲奇度jei....
 
有少少juicy feel??? wahahahah~
 
好鬆化, 唔硬, 顛覆左我對古力曲奇既睇法....因為我食親既都可以硬DD, 估唔到鬆化既古力曲奇都OK喎~
 
至於另外果隻味, 我就冇咩興趣想試啦....除非佢減價啦啦啦~

Made in UK~~~
 
YEAH~
 


10 則留言:

  1. 回覆
    1. 下午茶就岩岩好既.....佢都有一盒架, 不過我想試下先買呢個~

      刪除
  2. 曲奇...............
    唔啱...............
    再見...............

    回覆刪除
  3. 有少少juicy feel?? 咁要試下喎~你肯定唔係變左嘛?? 哈哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為D古力粒好似比較溶溶地, 所以我覺好似有少少juicy feel.....我都食左好幾日....個肚都冇事.....哈哈哈

      刪除
  4. 哈哈............
    可能真係變咗佢都唔知...............
    明明係變壞咗而出水..............
    亞靜就覺得係 juicy................
    哈哈哈..............

    回覆刪除

Hello~