2013年10月16日 星期三

龜田製藥魷魚米小吃

呢個0係零食屋買既, 原價12.5元, 折左之後就11.3元~
 
由細到大, 我都幾鍾意食魷魚, 不論係燒魷魚, 魷魚絲 (愛佢既微辣味), 酒樓既炸魷魚 (炸漿又好味, 又可以帶出魷魚既鮮味)...介仲有我最愛既魷魚馬蹄蒸肉餅~
 
我唔理佢膽固醇高唔高, 總之凡事唔好食過量就得啦~~
 

我初初見....乜好似咁少既? 原來食食下都覺幾多架~~
 
 
我一打開個袋, 唔使"洪"個鼻埋去, 都巳經聞到陣陣魷魚味~~~呢個就係我想要既味~~
 
 
不過食落去又可能係另外一回事....
 
 
再不過, 呢個我食落去, 成個口腔都好重魷魚味~
 
 
濃度又岩岩好, 再濃D就"過籠"啦~~~又唔鹹喎~
 
 
佢呢個唔係薯片, 而係以米製成既小吃, 仲要係"非油炸", 吃起黎又放心D, 又小D guilty....hahaa...
 
 
不過佢都係幾薄, 所以唔會有咩好特別既口感, 亦唔算好crunchy....
 
 
不過, 呢個都幾岩一路飲啤酒, 一路睇波, 一路食架~
 
 
如果你"好"魷魚~
 

 


4 則留言:

  1. 燒魷魚我鍾意,但少食多滋味!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀. 係乜都要食, 不過唔可以過量........

      刪除
  2. 呢個送酒正呀....我好鐘意ga, 但食完個口會一陣味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 飲多一啖酒就乜事都冇啦~~~~哈哈哈

      刪除

Hello~