2013年10月3日 星期四

Maple Latte@Pacific Coffee Company


P.C剛完左個夏日系列, 就黑芝麻曲奇沙冰~ 唔錯架, 我之前都有講過呢~
 
 
而家巳經秋啦, 當然要轉一下menu, 咁客人先會有新鮮感嘛~~~
 
 
秋.....俾人既印象都係楓葉...好浪漫......今次就以maple syrup為題啦....
 
 
有latte, cappuccino可以簡, 我冇問佢有冇凍飲可以選, 因為果日我要左latte , tall size~ 38元~
 
 
唔.....唔......個賣相...幾.......咩咩...
 
拉下花花都..........
 
算啦.... 好唔好飲先最緊要....
 
我先飲一啖奶泡, 都幾滑, 都幾厚~~~
 
不過呢....個味咁似普通既latte????
 
真係飲唔出有咩分別.....可能我既味覺未有去到咁發達既地步.....
 
又不過呢....又唔係唔好飲....只不過係普通左DD,...
 
而家呢個天氣, 我都可以開始接受熱飲了了了......
 
 
 
 
 


4 則留言:

  1. 回覆
    1. 我唔知我飲到既係唔係maple syrup味.....
      不過就好似 mac don don既hotcake syrup味,,,,

      刪除
  2. 竟然係咁...不過試下都無妨丫~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架, 如果佢出MAPLE蛋糕就更好了......,

      刪除

Hello~