2013年10月18日 星期五

兜兜腸粉


仲記得細個果陣, 我巳經係"要風得風, 要雨得雨", 只要我想食既 (價錢唔貴), 屋企都會滿足我~
 
 
所以一有機會, 我就會做"伸手黨" (即係伸手拎錢去買零食, 零食不包括薯片, 汽水, 餅乾), 當然梗係要幫額娘買餸, 仲要買埋佢果份野食啦...
 
 
我當然會拎足錢先走....我唔會做蝕本生意.....我細細個巳經好識計數....
 
 
買咩野食多? 都係腸粉多~
 
 
以前我去開街市, 有一個車仔檔, 可能店主俾人拉得多, 後來0係藥材鋪既角仔擺檔, 係唔合法架啦, 不過都叫有瓦遮頭...瓜?
 
 
我好鍾意去果個檔仔, 因為好鍾意佢用果隻"鐵又唔多似鐵"既碟, 未剪腸粉前, 先"鋪"幾張牛油紙, 塗少少油....
 
 
呢個動作好懷念...~
 
 
架擦架擦既聲....
 
 
再0係鐵蒸籠入面拎燒賣呀果D出黎~~
 
老闆, 多甜醬, 多多麻醬呀~
 
拎返去果陣要好小心, 因為一唔小心就會好易枝籤整穿張紙......D豉油漏走哂....
 
仲懷念....而家都好難有呢D車仔檔?
 
由於而家身體唔同左, 好怕肚痛, 飲食唔可以唔檢點D....好少何幫襯街邊檔啦~
 
不過我又好想食腸粉....又不過我又要乾淨....
 
終於0係我"後知"既情況之下, 先知7仔係有腸粉賣既....我屋企附近果個屋邨商場既7仔就有小食站~
 
一兜腸粉賣7元, 佢好似冇寫有幾多條, 我亦冇問...
 
不過個量我係接受既~
 
個味都唔錯, 不過個麻醬有丁丁丁既澀味, 可能係個別牌子問題瓜?
 
最鍾意佢夠乾淨, 起碼唔係"食塵", "小動物&昆蟲大匯合"之類...服務又好....
 
不過佢呢排果個"日韓風"就未食過.....
 
我係一個保守既人, 唔係腸粉, 就係燒賣, 魚旦......
 
 
 


12 則留言:

  1. 我好懷念以前既車仔腸粉檔!

    回覆刪除
  2. 我好耐無食腸粉啦, 依家好似唔見有車仔檔腸粉呀....我鐘意混醬多辣!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲要多D芝麻~~
      真係回憶中見佢,,,,,

      刪除
  3. 嘔 ~ 最驚麻醬呢呢呢!!!
    話你知吖。。。。。。。。。。
    O K 的小食好過7仔架。。。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企附近果間係冇小食架~~~~~

      刪除
    2. 我頭先買咗包腸粉返嚟食.............
      話明只要甜醬之嘛.............
      點知佢落埋花生醬.............
      唉..............
      成包比我掉咗鳥鳥鳥..................

      刪除
    3. 拎番去比"蝗蟲"食嘛.....
      你好似唔多珍惜食物.....食物好珍貴架

      刪除

Hello~