2013年10月29日 星期二

Nabisco朱古力夾心餅

呢個0係零食屋買既, 原價10.8, 折左之後就9.7~
 
 

日版既ritz, 成日都出新味, 好似檸檬, vanilla...好多好多....隻隻味都唔錯架,
 
佢最好既係, 就係迷你包, 一個人都可以一次過食得哂, 唔使開封左, 又食唔哂, 又要搵盒裝, 再又要冒住D餅會受潮而變"林"既風險...
 
ritz既美版又或係其他地方版本, 好多時都係芝士餡, 花生醬餡...
 
好似偏偏就係冇古力餡??
 
係唔係呢?
 
我都唔知...所以見呢個係古力餡都要會...一會佢...

佢係細細個, 大約好似5元大小~
 
D古力都唔係硬, 唔係硬過岩石, 都叫幾滑架~~~
 
亦可以"痴實"D餅乾~~
 
幾有牛奶味, 對我黎講, 呢個甜味就岩岩好~~
 
個餅乾本身唔似一般ritz餅咁, 佢呢個加左胚芽入去,
 
令塊餅乾添多一份麥味~~~~起碼叫多D fiber瓜...?哈
 
佢加埋古力餡個效果又唔錯呀, 因為呢個古力本身巳經係甜,
 
有少少驚一齊食就令麥味餅乾失色,
 
不過又唔會喎~~~冇咁HEA~
 
 



6 則留言:

  1. 回覆
    1. 都係架~~真係幾惹味, 果種芝味真係食唔停口~~~~

      刪除
  2. 我屋企有一大盒..............
    不過係芝士味啫..............

    回覆刪除
  3. hehe~~呢個我之前都有買過放係公司頂下肚餓, 但係芝士味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係日本版???
      ritz呢隻真係好好味~~~~我好易食唔停口....哈

      刪除

Hello~