2013年10月21日 星期一

固力果牛奶朱古力味百力滋

呢個0係7仔買既, 價錢好似係....14.9-15.9之間...因為我唔記得左....
 
 
一盒有2包~
 
 

耐唔耐我都會去巡下日本各大零食商既網站, 因為可以知出咩新味, 有咩限定版出.....
 
 
等我巡便利店果陣可以多加留意....哈哈哈....
 
 
我一早"苗"到日本百力滋出左呢個~~~好想試~因為我都OK鍾意飲牛奶....尤其係full-fat....
 
 
直至有日巡7仔, 見佢有喎, 不過又未拆箱....於是我問店員我想拎一盒...(當然我睇過店內冇擺出黎先講)...由一個senior開比我~
 
 
(佢又自動波了...)
 
 
佢呢個既特點, 除左濃牛奶味之外, 就係佢個餅乾條, 好似有別於一般既百力滋.....以酥皮形式出現???
 
 


佢一袋都好似有1X條.....都可以呢~
 
 
外表同一般既古力百力滋好似冇咩分別.....
 
 
而賣點之一既濃牛奶古力....我覺......有分別咩咩咩????
 
 
有....甜左多多多.....
 
 


我一次過擺2張出黎, 為免大家睇唔清楚...因為我都影左好多張先收手......
 
 
佢真係幾酥皮喎......不過我既味覺收唔到有牛油味呢個元素.......
 
只係覺佢"硬屈屈"......又比一般難咬, 又比較痴牙.....
 
 
不過佢唔係唔好食...只係我比較唔喜歡太痴牙既餅乾....
 
 
都可以叫合格, 多少少啦......
 
 
不過又可以叫係OK新穎既~
 






10 則留言:

  1. 阿靜!我入唔番雅虎呀!!!鳴~鳴

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家我用PC上都可以喎.....係唔係阿虎開始做野???
      唔好喊....等貴人打你兩巴下......哈哈哈

      刪除
    2. 可以得到靜貴人醒你兩巴................
      仲唔多謝???????

      刪除
  2. 陰公豬............
    去到邊都見倒肥仔喊............
    真係喊到我心都痛埋咯................
    亞靜亞靜............
    呢個酥皮我都幾啱咁喎.............
    睇你介紹完之後................
    等我得閒都去買返盒嚟食吓先先先......................

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈哈........又係既, 我又可以入到去喎...
      枝仔你快D呵番佢啦啦啦;.;;.
      唔算好食喎......你想中伏?

      刪除
    2. 吓...............
      你無講 中伏 呢2個字喎喎喎.............
      我仲以為係好嘢添泥................

      刪除
    3. 哈哈.,,,...咁你以後要細讀啦...
      我又唔覺唔好食...而家對中伏既定義係: 太鹹, 太太甜~

      刪除
  3. 我個妹最近都買左, 但係雙重朱古力, 佢話好味, 但我未食到佢就清左...T_T

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係固力果?? 我好似有少少印象,,,,,,

      刪除

Hello~