2013年10月20日 星期日

雀巢絲滑朱古力咖啡

呢個0係百佳買既, 18.9元一pack, 一pack有3支~
 
 
我諗呢個可能唔係咩新野.....因為我平時好少何望過去....
 
因為平時果個位係擺同一系列, 不過就係原味....果日原味就冇哂貨, 就變左呢個.....
 
我之前未飲過呀, 原味就飲過, 都唔錯, 真係好好好滑, 都OK牛奶香~~
 
所以今次就試下啦~

容量同原味一樣既, 268ML~
 
我"令"個樽蓋果陣好小心, 因為手指既觸感唔太好, 成日"拎"唔穩D野.....萬一個蓋"逃走"左就煩...
 
所以我一向都好少買要"令"蓋既飲品....
 
唔......對於呢個....
 
我都只有一個comment:
 
"朱古力味咩咩咩, 牛奶味又唔咩咩咩"
 
(實情我係唔記得果句點唱)
 
古力味就比例少一點, 始終都係牛奶味比例多少少...
 
 
不過就似飲緊古力奶多D....唔似飲啡....一D啡味都冇....
 
 
不過都仲係好滑....~~~凍飲真係好一流~
 
 
不過我都係愛原味多少少....

4 則留言:

  1. 如果...太多牛奶味...朱古力味無定企........
    等到朱古力味返返嚟...牛奶味又唔爭氣..........
    我記得係咁樣唱的.....哈哈............
    你咁講.........
    係咪應該當佢係朱古力咁飲呀????
    咁我就要買嚟比亞仔試吓鳥鳥鳥。。。。。。。。。。。。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又好似係喎.....我仲記得果2隻公仔好得意~~~
      我覺得可以當係古力咁飲....
      不過小朋友可唔可以飲咖啡架? 因為始終有咖啡因成分0係入面....

      刪除
    2. 有咖啡因的成份都唔會高得去邊啦.............
      你都飲唔倒出嚟...........
      哈哈..................

      刪除
    3. 我飲唔到, 唔代表冇, 亦唔代表唔高.....
      都係小心D好....

      刪除

Hello~