2013年10月12日 星期六

勁luck luck


有日0係OK買雜誌, 返屋企就拆開包"檸茶紙巾" (呢期promote維他VLT),
 
 
唔係"冇刀用"既食品現金劵 (microwave 食品, 我永遠唔會0係便利店食呢D...又細份, 又未必好食....)...原來...
 
 
係"一元現金咭"~即係買乜野都好, 咩金額都好, 都可以扣一元架~當然, 有D好似八達lon增值呀, 果D除外, 張咭有寫既~
 
 
嘩...我真係好luck....因為有日店員"好唔覺意"講左, 佢地以前返一箱紙巾, 都成日有得中, 而家返一箱, 就只係得一包lor lor lor....
 
 
我係唔係好好彩...?
 
 
我用黎買咩? 買平時好少買既野?
 
 
唔係, 用黎買每個星期都一定買既game書,
 
 
我咁做就真係慳到錢, 因為如果買平時唔買既野, (就只因有果張咭), 咁我就真正用多左錢, 而家店家就好成功地做多左一宗生意....
 
 
所以用之前一定要"停一停, 諗一諗"...
 
 
會唔會因為果張咭而"因小失大"???
 
 
我屋企人都話我好識計數, 由細到大都係....
 
 
我細細個巳經"發錢寒".....到英國既時候曾經試過要慳住用,
 
 
而家就更加要....
 
 
 
因為我"發錢寒"既時候, 令我中五選科簡左"文商", 基本會計我識, econ 既golden theory巳經深深入腦,
 
 
到英國教既, 又有marketing ....更令我"發錢寒", "守財奴", "計算機"既功力更上一層樓......
 
 
哈哈哈...又呵呵呵

4 則留言:

  1. 以前真係好易有呢個offer架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀......而家真係好難....
      時移勢易了了了了...

      刪除
  2. 哈~依家好少有啦, 真係好彩喎, 有冇買返注六合彩tim呢?? :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.,.,,,,,咁真係因小失大........我好少何中六合合.....最叻都係3個幾字....

      刪除

Hello~