2013年10月11日 星期五

早餐也飯

我係好鍾意食飯, 可以連朝早果餐都食飯....
 
 
名副其實係一名飯桶.....
 
 
有日去完吉吉島, 我既例牌行程就一定要去"吉吉家"食番個牛肉飯先返歸既....於是就睇有咩食...
 
 
半西式半日式, 即係又腸仔, 又炒蛋, 不過又烏冬果D唔岩我...
 
 
一來份量太小, 二來好像有少少貴....唔多岩我....
 
 
我一心想食牛肉飯, 原本想食"細牛肉飯"既, 不過最後都叫左:
 
 
"細野菜牛肉飯"+"鲭魚"~
 
 
就盛惠19+12.5~
 
 
我都幾鍾意佢既鲭魚,個魚肉既質地係我比較愛既果種類型...同埋一條骨都冇....岩我呢D怕骨既人.....
 
 
好豐富呀~~~白色果杯係水~佢地好細心, 用蓋蓋好, 等客人飲既時候仲係暖既~~! 雖然係有少少唔環保....
 
佢既野菜係紅蘿蔔, 西蘭花, 椰菜花同豆角 (?)~ 份量都可以架~
 
牛肉既份量都唔小, 不過D汁就少左DD......
 
我先清哂D我唔太喜歡既東東先.....就係菜~~~(我份人好喜歡食哂A食物, 就食B食物....絕對唔會食一口A, 一口B, 一口C...)..
 
主角黎啦....牛肉..嘩....
 
"鹹到親人都唔認得".....我絕對有理由去懷疑係D汁過鹹.....
 
平時都唔係咁.....
 
如果果陣時有好多客人0係度, 我一定同經理講....因為果個經理好好人架~
 
好彩, 加埋D飯就仲可以.....
 
如果我冇記錯, 條魚我前後只係食左2啖就食完,
 
唔係因為條魚細條, 係我將佢分開兩截,
 
大大舊擺入口, 啖啖肉.....好enjoy~~
 
條魚係偏甜既, 同埋係唔熱唔凍唔暖既, 不過我buy~
 
可以擺0係白飯上焗一陣, 唔多唔少都可以熱DD....瓜?
 
唔知鹽燒會唔會好好味架呢????

8 則留言:

  1. 鯖魚、、、吾好話食、煎0個時D 味都頂吾順
    大人人吾食、但会忍耐地煎比木村食

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為太腥???? 咁大大人0係HK既時候, 有冇食過膠魚? 都好腥架`~
      木村好喜歡鯖魚??

      刪除
  2. 回覆
    1. 我記得我食咗咁多年吉野家(應該都有7-8年)
      我次次都係三文魚蟹子飯, 未試過食牛肉飯(因為唔算好鐘意)
      除左有次朋友唔知我唔鐘意牛肉飯 (正確黎講個時係直頭唔食牛肉,唔知點解,哈哈~ 依家慢慢地接受, 因為同HOUSEMATE 一齊食, 冇理由3個就我一個GE 嘛~)
      哈, 由此可見我係一個怪怪GE人 XD

      刪除
    2. 基本上我好喜歡魚架, 不過就只限少骨, 少幼骨既魚,,,,,如果食鯇魚就只係食魚腩....基本上唔食紅衫魚.....

      刪除
    3. 我都記得你之前有提過你好愛三文魚蟹子飯~~~
      既然有豬有雞, 都好似冇咩需要食牛既....不過偏偏吉吉家就只係有牛同雞.....雞唔係幾好食.....三文魚蟹子飯就算唔曾錯架啦~
      不過佢會唔會有汁"林"上去架呢/??

      刪除
  3. 我都好鐘意食魚, 鯖魚呢一兩年係我大愛tim, 媽咪間唔中都煮下~~
    同你一樣都係怕多骨o既魚tim呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你媽媽會黠煮架???
      如果屋企煮紅衫魚, 我一定罷食....
      不過為免有罷吃事件.....我阿娘都多數鯇魚腩...(我仲要只係食一邊.....)

      刪除

Hello~