2013年10月8日 星期二

鈴鈴鈴

由細到大, 唯一一件事我0係被我屋企人洗腦既係:
 
 
守時
 
 
因為守時係一種美德, 對別人, 以至對自己既一種尊重...
 
 
所以, 我可以好自豪講由細到大, 我返學, 同人地去街從未試過遲到~~~~
 
 
因為我總係早最少30分鐘出門口.....,.如果中途有特別事件發生, 起碼我仲有備用時間,.....
 
 
同我出街既朋友都知道, 我係永不遲到, 所以佢地都好準時.....,
 
 
一係就自動準時, 一係我會問佢, 要唔要morning call???
 
 
哈哈哈....
 
 
不過呢, 如果事件從頭到尾都只係牽涉我一人既話, 我都係會準時....
 
 
例子: 起床時間....
 
 
如果每日我都慣左某個時間起床, 我就一定要準時"回魂"...
 
 
可能早一個鐘就巳經睜開眼, 唔落床, 0係度"典床典蓆".....
 
 
一夠時間就起身....
 
 
以我記憶所及, 除左0係英國果段時間要用鬧鐘之外, 我都絕少用....
 
 
唉......
 
 
奈何, 我係好鍾意跟時間表做事....
 
 


10 則留言:

  1. 嗚嗚嗚........
    亞靜......
    我諗我唔可以同你做朋友了......
    因為我係一個絕對唔會守時的人啊.............
    點改都改唔倒.........
    如果約你出街........
    我好肯定咁講一句.......
    我唔比你殺死都會比你鬧死囉.............
    所以.........
    算把啦......
    嗚嗚嗚..............

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢位施主.....你既劣性難改......哈

      刪除
    2. 哈哈..............
      真係難改架.................

      刪除
  2. 阿靜,妳個時間表話妳幾時會請我食嘢呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 0係貴人既時間入面....如果佢他朝有一日有好多銀兩, 一定會請XXX君請野既......

      刪除
    2. 包括埋請我架可可可...................

      刪除
  3. 我.......都叫準時o既, 但就趕頭趕命囉...
    鬧鐘響幾次先起身(!) 我正打算寫有關我出門o既事........

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你可能要擺alarm 0係你耳仔邊....哈哈哈

      刪除

Hello~