2013年10月15日 星期二

牧原鬆軟抺茶年輪蛋糕

呢個0係零食屋買既, 原價12.5元, 折左之後就11.3元~
 
 

年輪蛋糕我好似就未食過, 所以0係零食屋見到就有少少想試~
 
 
仲要係抺茶味, 更加想食~
 
 
我本身好少買件裝既蛋糕食, 一來唔鍾意夏天食蛋糕 (唔好問我點解, 係X檔案), 二來係一件蛋糕都好多糖下, 我怕我上癮....
 
 
即係由日本運到HK, 再運去店面, 件蛋糕都無爛呀~~
 
好似幾厚喎.....
 
 
都不失抺茶味喎~估唔到佢可以岩岩好~ 唔苦架~
 
 
不過呢, 頭果幾啖仲叫幾好味, 仲食到抺茶味, 不過食多幾啖就好似被甜味沖走哂......
 
 
有少少愈食愈甜既感覺.....
 
 
再不過, 真係超級鬆軟~~~好軟林林呀~~~
 
 
呢度幫佢搶番少少分數.....
 
 
我想知市面除左原味之外, 年輪蛋糕仲可以有咩味????
 

小記: 唔好意思我琴日冇update.....因為被個電子產品搞到我"tum tum轉".....之後仲喉嚨痛, 迅速變成"最強組合"....
 
鼻塞+流鼻水....
 
今朝仲發埋低燒.....好彩之後出左一身汗....
 
好似退了......
 
呢D天氣, 大家真係要小心身體.....




4 則留言:

  1. 年輪蛋糕我至愛. o係HK時我多數去Muji買黎食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~佢有呀~~~都唔貴, 又可以擺一陣~

      刪除
  2. 年輪蛋糕應該仲有隻原味,都好味架!
    妳小心冷親呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日幾乎完全好番哂~~~前前後後3日啦......又喉嚨痛....乜都齊...好難受....乜都唔想做....我好似瘦左DD~~~
      而家只係剩少少鼻水~~
      多謝關心呀~

      刪除

Hello~