2013年10月27日 星期日

米屋和樂之里粒粒紅豆饅頭&胡桃饅頭

呢2個我0係零食屋買既, 原價12元一個, 折左之後就8.4元一個(不過琴日個價錢好似平左, 6個幾~好似要出示會員咭既)
 
 

唐記包點既饅頭我就成日都食, 不過日式既饅頭就好少食....
 
 
我對佢既認知就係好多都係紅豆餡.....有限公司...
 
 
不過見佢有減價, 又想試, 就...買....啦...
 
 
不過都係....
 
 
呢個係粒粒酥皮紅豆饅頭, 我好好奇佢點樣酥.....
 
 
原來係咁的.....
 

由外表真係唔多覺佢酥, 反而覺似"皮蛋酥".....個樣...
 
食落去一樣feel唔到有咩酥味, 牛油味.....
 
又唔脆.....因為d皮巳經唔係厚, 帶濕濕地....
 
真係個皮好似"中式酥餅"咁....
 
不過個餡真係好多...係爆多.....
 
好重紅豆味, 仲要有紅豆衣0係入面....
 
對我黎講, 甜左少少....
 
全個酥, 3啖吃哂~
 

呢個胡桃味, 我初初以為入面係胡桃餡....
 
 
原來入面也是....
 
紅豆餡來的.....
 
餡既味道我就不作多說啦, 因為同之前果個饅頭餡既味係好似....
 
又即咪係甜LOR....
 
只不過係個饅頭皮加左胡桃....
 
因為紅豆餡太甜, 我完全食唔到胡桃味...只係咬到一粒粒既野...
 
唉.
 
完畢.

 



7 則留言:

  1. 回覆
    1. X 2....仲要話帶濕濕地, 見到都唔開胃!

      刪除
    2. X3~~~~~ 係喎.....又濕又多餡又甜...真係一次貨仔.....

      刪除
  2. 你中咗伏了..........
    哈哈哈哈哈..........
    呢隻咁既嘢..........
    一睇個衰樣就知唔好食啦.............
    你個傻婆仲走去買.............
    呵呵呵呵呵...............

    回覆刪除
    回覆
    1. 確係中左伏....
      不過我又想試嘛....
      都係中伏了....

      刪除
    2. 不過我知你唔試過都唔會心息架啦.......................

      刪除

Hello~