2013年10月2日 星期三

朱古力番薯包@A1 Bakery

我好喜愛既秋天巳經到了, 除左天氣涼之外....佢仲係一個食野既季節....
 
秋天都好多時令食品....好似南瓜, 番薯同栗子~~~
 
樣樣都好好味~
 
有日經過東港城既great, 門口有間麵包店叫A1 Bakery (我諗佢Das Gute係同一個集團, 因為promotion一樣既....)~佢D麵包都好好味架~~
 
就發現左有"秋天限定"包包哦~
 
只係得2個星期??? 不過我琴日上佢個FB, 未話完喎.....
 
唔理啦, 買最想食果個先~~~
 
"朱古力番薯包"~12元一個~
 

古力呀.......成個包既外皮就被古力覆蓋.....就好似"OK"既"鮮奶球"一樣~~~~
 
 
上面仲有好多古力粒粒哦.....回本了......
 
 
個皮都叫幾脆~~~~尤其個邊邊~~~~仲係厚厚架~~~又厚又脆又好香既古力味~~~~
 
真係岩哂我....
 
又唔算好甜~
 
個心係番薯, 唔係甜, 甜中帶有清香,
 
亦冇被古力搶左主角地位~~~~
 
個心一D都唔乾, 仲係好"綿"架~
 
下次食邊個好~~???

 

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 賣既野好似冇咩分別......都係走日式~

      刪除
  2. 乜原來係同一老細?
    細個成日食A1~

    回覆刪除
    回覆
    1. 似就係.....因為個網頁都係同一頁....
      A1真係幾好味.;.....

      刪除
  3. 你形容得好吸引~~甜中帶清香!

    回覆刪除
    回覆
    1. 眼觀呢4個, 好似呢個最吸引到我嘛...,,.
      不過我想試埋個蛋糕呀.....

      刪除

Hello~