2013年10月6日 星期日

馬莎BBQ蜜糖全麥小吃

 呢個0係馬莎買既, 15元一包~
 
0係大家未正式睇之前, 先要向大家講聲唔好意思....因為呢篇文會令大家睇得唔係咁舒服....D相自己"自動波"轉多左90度....
 
0係P.C睇係完全冇事架, 不過上載完就....自動....
 
我搞唔到.....辛苦大家了了了.....


前幾日, 行過馬莎, 仲以為佢出左"哈佬喂"既食品, 點知未有住.....於是就周圍睇有咩新野.....
 
 
呢個好似未食過.....係就係貴左dd, 不過就係MADE IN UK, 加埋馬莎出品, 差極都有個譜.....
 
 
馬莎近排既產品都好似傾向簡單, 簡潔為主, 我指包裝~令人好舒服....
 
 


我平時就係好少食麥味太重既食物, 因為好怕有一股"燒焦味".....
 
不過有bbq味"登番勻".....可能....
 
一口岩岩好一塊.....多半塊都未必得.....
 
全麥塊係波浪紋, 所以可以"LONG"到比較多既味粉~
 
全麥味唔算濃, 中等程度啦, 我ok~不過我幾欣賞食緊既同時可以食到全麥粒粒~~~起碼為平時飲食唔多平衡既我, 可以"登番勻"dd咁多多....
 
bbq味就....冇辣味, 酸味亦冇, 因為通常BBQ味既係酸味重, 可能加左醋瓜......呢個冇, 仲好清, 清甜既HONEY味, 就佔比例重少少, 唔多似食緊BBQ味零食~
 
不過佢唔係唔好食架~初時我覺麻麻, 愈來愈OK~
 
唔好睇佢好似好大包, 一個人都可以食哂架~
 
如果要黎睇波"送"酒, 都係差少少.....


辛苦大家
 
 

7 則留言:

  1. 唔辛苦唔辛苦, 因為我主要睇你o既文字, 哈哈!! 呢隻我都係馬莎見過, 但最後無買o黎試呀, BBQ味我都鐘意, 下次可以試下.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝體諒~~哈哈~
      清清地喎~呢排馬莎D小食都好似偏向清淡為主????

      刪除
  2. 係囉,,,,我有D相都係咁.........仲要轉唔番正常-_-

    回覆刪除
  3. 全麥...............
    唔啱...............
    又閃...............

    回覆刪除

Hello~