2013年10月30日 星期三

終結與開始

終於完了, 咩虎要摺了....
 
佢話30號進入唯讀mode, 不過我頭先留到言 (自己既同人地既, 不過有D blog就真係留唔到),
 
相信都係分階段進行...
 
"咩虎要在三更摺, 不過留blog到五更"...
 
呢段日子, 都有數年, 由我開始寫, 目的都係想轉移負能量...
 
到我識到一班好玩既blog友,
 
真係好開心~
 
每日寫blog都變得開心D~
 
加埋有blog友講喜歡我...個blog, 就更開心~
 
而家轉左新場, 係就係有少少唔慣, 不過,
 
"人, 生出黎就係要解決問題, 原地踏步係唔會有解決機會"
 
慢慢去解決~
 
我今後一定再加力去搵多D好味零食, 再po出黎分享...
 
不過同時大家有時就要聽我發牢騷啦...
 
 
 
 
 
 
 
開始~

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 恭喜王子~~~ keep住D回憶都好緊要呢~~

      刪除
  2. 有牢騷就發啦!冇問題!
    記得post多啲零食野,我係少食,
    但有時引起,我都會睇妳啲推介架!
    (^0^)b

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈....多謝你聽我發牢騷.....俾我"dup"多野仲好~~~哈哈~~~
      我有好多貨, 有D仲要係之前覆診果陣既....我一定會0係未變沉底po之前放出黎~~~~

      刪除
  3. 我都搬晒lu, 但我唔記得左佢30號已進入唯讀, 我地繼續係到再續前緣啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢巳經成為歷史....
      冇錯~我地就0係度再續前緣~~~yeah~

      刪除

Hello~