2013年10月24日 星期四

善字牌魚肉腸 - 乾瑤柱味

呢個0係log-on買既, 14元一條~
 
 
以前就好喜歡乾瑤柱呢個東東, 因為家中煮通粉又會掟少少去"墊"個湯底, 炆雞翼又會, 炆盤菜又會...總之乾瑤柱0係我屋企係好受歡迎....
 
不過去左英國之後, 就要限住D乾瑤柱用...珍貴物資嘛...
 
又不過呢, 我有2個朋友竟然富貴到咁,
 
乾瑤柱當零食咬....我所指乾瑤柱, 唔係日本超市, 零食買果D, 係海味鋪賣果D....即係乾貨.....
 
大大粒擺入口, 好似當食緊薯片一樣......佢地有請我食, 係好食呀.,...,不過好奢侈......
 
同埋D絲絲好痴牙.....
 
我只係用佢 (乾瑤柱仔)黎煮"冬菇雞飯"咋....
 
講番呢個,
 
 
佢呢個, 比同樣都係日本版善字牌既魚肉腸係要大條, 闊身少少既,
 

亦好易去開, 撕走紅色果張膠紙, 用牙咬住個頂頂, 不停"令", 再向下一拉, 就可以好完美撕開個膠膜~
 
 

又係睇唔到有咩瑤柱元素, 未食之前.....
 
 
不過當我食第一口之後, 有D野喎~
 
 
又幾有瑤柱元素~不過當然唔可以同乾貨比, 因為曬過點都濃味D~
 
再咬, 吓???
 
原來中間有都OK多既瑤柱絲, 當然係軟林林, 一D都唔硬,
 
仲好易入口~
 
一D都唔HEA喎~同埋又唔鹹呢~
 
呢個1+1, 個效果都可以叫出到2.5~
 
有少少驚喜~
 
 


 


10 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢D以前我都好少食......而家如果有D特別味先買...~

      刪除
  2. 乾瑤柱都係我至愛,煲粥煲湯加咗佢,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 萬用呀~~~~~細細粒果D都好好味~!又平~

      刪除
  3. 阿靜,妳個大陰謀點呀?
    守法星幾時攻打地球星呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個大陰謀巳經完成左一個月~~~~開心ing~
      仲俾我意外地完成另一個陰謀....哈哈哈~~!又開心ing~
      估唔到你仲記得喎....
      守法星巳經侵略左地破兩次~ 暫時停止攻擊~~~哈哈~與民休養生息~~

      刪除
    2. 吓??咁妳陰咗啲乜,謀咗邊度呀?

      刪除
    3. 陰左部好鍾意既野.....幾乎唔使錢......都係以舊換新~
      而家冇咩陰謀好想實行了~~~~~

      刪除
  4. 嘩~我好耐無食過呢d腸仔, 我鐘意食一隻芝士味, 但乾瑤柱味真係第一次聽..哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係善字牌? 係喎...LOG ON真係多特別零食賣...

      刪除

Hello~