2013年10月23日 星期三

固力果雙層百力滋 - 檸檬椰子味

呢個0係log-on買既, 17元一包~
 

平時我係絕少去log-on買零食既, 唔係因為佢貴, 係因為離我太遠....
 
 
我只可以0係我出城覆診既時候, 順帶一齊去....去langham place, 一個商場有齊哂所有野.....
 
 
所以果日唔覺唔覺, 前前又後後...都用左幾百元...
 
 
0係log-on就用左六十幾買5樣野.....我都覺抵啦....呢個係最貴啦...
 
 
呢個味, 我等極零食屋佢都唔入.....7仔OK都冇...來來去去都係之前既蘋果同可可味.....
 
 
價錢係就係貴, 不過想食就要付出代價....哈哈...都係數元..
 
叫得雙層, 一層係檸檬CREAM, 另一層係椰子咩咩..(椰子之後果一排字...我唔識解....吉士?)~
 
原則上, 呢個相係好難睇清楚既, 連我自己影既時候都好難影&睇清楚....不過....真係有兩層既~~~
 
條數唔算多, 不過一個人食就好夠~
 
佢lemon cream果層呢, lemon好明顯被忌廉"馴化"了....佢變得不再霸道...係好溫柔既味...
 
如果你expect好似super lemon既果種酸到冇人有果種味...
 
呢個一定唔岩你...
 
椰子味呢呢.....冇我想像中咁重....淡口好多...唔係"咩咩大王"賣果D.....
 
椰子味只係有3-4度 (10度最多)...
 
不過兩者加埋個味就唔錯, 都幾岩怕酸既朋友食~
 
佢好似仲有士多多味, 不過好似平凡左少少....
 
 



4 則留言:

  1. 椰子之後果一排字只係話呢d係pretzel咋.

    回覆刪除
  2. oh~~~lemon我o岩, 點解係我戒口o既時候入左o黎呢......

    回覆刪除
    回覆
    1. 你因咩事要戒口?????? 好番未呀?>>
      呢個.....唔錯架~~~哈哈哈哈~

      刪除

Hello~