2013年10月26日 星期六

週六有碎

  • "Amazing race"又回來了....好期待呀...一定追....
  • 呢幾日真係涼左唔少.....一早一晚....我最怕耳仔凍...所以我一定放番D頭髮落黎, 當頸巾用...~
  • 原來佢係我既剋星....一見佢就要"運"路走...
  • 一輪掙扎之下, 終於都睇左....結果都係令自己唔開心...我都好可能要面對同一問題, 不過總希望狀況唔好咁快咩咩啦....
  • 一個滑手就fing部電話....撞櫃再落地.....好彩乜事都冇....佢真係堅...
  • 經過多少年既期盼...我終於得到了一個好想要既數字...25...
  • 我真係好怕D人一字型咁行..一行4個人, 巳經有3個人成一直線.....最弊既係條路只係夠4個人行...哈
  • 中左張無用既鮮奶劵.....送左俾人了....

16 則留言:

  1. 妳啲頭髮又到腰啦?
    唔開心嘢唔好諗咁多,有時間就做自己開心既事!
    25?......三圍呀?呵呵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係, 而係岩岩及肩, 唔紮頭髮真係暖好多架~~~
      所以而家都唔迫自己去做事, 儘量食多d自己愛食既野~
      哈....中左...係腰~

      刪除
    2. 咁.....咳咳.....上圍呢?呵呵!!
      閃!

      刪除
    3. 25腰..............
      呵呵呵..............
      枝仔都唔係差你好多啫............
      好彩我都只係粗你10吋啫...........
      呵呵呵...............
      肥仔..............
      你想知上圍嗎?????
      你要請亞靜食飯先架喎................

      刪除
    4. 呢個係守法星皇室既高度國家機密........

      刪除
    5. 枝仔....健康D, 減下啦~

      刪除
  2. 阿靜妳又換咗電話呀??

    回覆刪除
    回覆
    1. 你呢個假設性問題....我唔回應....呵

      刪除
    2. 應啦應啦...........
      我都想知喎喎喎...............

      刪除
    3. 皇室發言人叫我不作回應......哈哈哈哈哈

      刪除
  3. 嘩~你個電話咁堅o既???
    我今日都終於覺得涼左d, 可以著長褲唔出汁了~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎....我聽到"鏗"得好大聲.......好財...有個BUMPER保住...
      係喎....不過聽日開始又好似暖少少...

      刪除
    2. 我仲未捨得幫個衣櫃換季~~

      刪除
    3. 不過都要拎定D冬季衫出黎洗下啦..;.擺左2季, 都要洗下先着既~

      刪除

Hello~