2013年10月5日 星期六

週六碎碎

  • 又要開始為下星期覆診做準備......好似睇下有冇新食肆開.....不過某人推介既jenny bakery0係好景巳經....不存在了...唯有食多個macaron補數...哈哈哈~
  • 今日出巡...吉吉家? 定星巴巴?
  • 唔好同我洗腦啦......你既想法不等於我既想法....我唔接受2個人都係, 因為我巳經認定左既野係唔改.....永遠都唔會變既想法.....
  • 我覺我都幾"硬頸", 由我細細就知....我額娘講我唔係"三歲定八十", 而係"以幾個月定八十"....又疑心重....但凡有人請我食野, 我一定要額娘食左先, 我先肯食....即係...有事就....唔....
  • 我何只硬頸, 個腦仲好硬.....絕對可以媲美鑽石....值錢呀,...
  • 上期買唔到g zone,今個星期買到了....
  • 當我想發表"偉論"既時候, 額娘就好巧妙避開了....高招...
  • 你唔好以為我未訓醒啦......我飲完啡就好精神啦...
  • 盈盈呀盈盈....你今次一定要中呀..... 夢"熊"有兆呀....

4 則留言:

  1. 我都想盈盈真係中呀~~希望有隻香港熊貓BB啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有日見生果報, 佢竟然上左a1頭條....嚇左我一跳.....

      刪除
    2. 睇盈盈好過睇雙非o黎爭學位, 睇到我火滾!

      刪除
    3. 最好打孖上~~~
      北區d學位好緊張.......仲要排幾日/....

      刪除

Hello~