2013年10月25日 星期五

米屋和樂之里迷你羊羹 - 紅豆味

呢個0係零食屋買既, 原價6.5,  特價左4.5, 係要出示會員咭既~
 
 

做左咁多年人, 我都好似從未食過羊羹呢樣東東, 只係成日0係卡通聽過....乜好好味架咩???
 
 
如果唔係4.5元, 我都未必會買.....
 
 
佢呢個仲有栗子, 抺茶, 煉 (唔知等唔等於我地香港既煉奶), 好似一共4種味?
 
 
我買左之後, 都好好奇羊羹係咩東東..於是上wiki百科搵一搵...
 
 
原來係源自中國, 當初亦真係加左羊入去煮成湯羹, 後來傳去日本, 因為僧侶不能吃肉, 所以就加左豆類入去....慢慢就演變成今日既羊羹啦....
 
 
如果我有邊度講得唔岩, 請賜教~
 
 

唔算太難撕開~~~
 
 
個質地亦如wiki百科所講, 又真係幾似啫喱~不過就比較硬身少少~
 
 
每一口都充滿紅豆味, 真係好多架~~我仲周不時食到"紅豆衣"添~ 呢個可以加多D口感, 話俾人知, 真材實料呀~~
 
 
不過我就覺甜左DD....
 
因為少左杯日本茶? 我諗一邊歎番杯日本茶, 一邊咬...個效果應該唔錯~~~
 



6 則留言:

  1. 羊羹我麻麻地. 好似食擦膠咁.

    回覆刪除
  2. 一邊嘆茶一邊食一定好好多!
    要細味!但妳咁心急呀,三秒就K.O.咗佢啦!
    哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我前前後後真係三啖食哂.,.,你真知我~~~

      刪除
  3. 我覺得羊羹個口感唔o岩我呀...好奇怪, 唔硬唔軟, 似食泥膠! >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.,,.食泥膠....我LIKE呢個詞~~~~~~

      刪除

Hello~