2013年10月22日 星期二

彩彩好好

今期OK同"神X之X" (近排一隻幾受歡迎既mobile game)合作, 凡買滿20元, 就可以由1-9選一個號碼, 有魔法石之類....
 
仲有"現實世界"可以用現金劵.....
 
對我黎講, 玩online game, 又或者要"課金", 就好似燒銀紙一樣....
 
所以我從來未玩過要課金, "買石", "抽武器"之類既game...不過我都係會俾錢買apps, 三十幾元夠我玩幾個星期, 又唔需要額外俾錢果D~!~
 
所以, 呢D"石"對我黎講, 吸引力絕對係零, 不過我都將佢地轉送朋友......
 
唔知人地個親戚岩唔岩玩....
 
我寧願要現金劵好過....
 
有日, 我只係買左一本雜誌, 少少零食, 岩岩好夠20鬆少少....
 
好意外就俾我中左呢個...
 
2元coupon~
 
我既第一個反應係:
 
"唔會要我買夠50元先可以用瓜...."
 
之後睇下D T&C, 哦.....原來買滿10元就可以用...~
 
如果一本雜誌既價錢係10元, 即係用8元就可以~
 
仲有紙巾送~~
 
咁呀....等我有野"谷埋"一齊買先.....
 
不過, 我一星期最多都係花40元左右, ....哈哈
 

3 則留言:

  1. 仲咗2蚊coupon,可以請我食野啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲可以請埋我飲嘢添呢呢呢...............

      刪除
    2. 哈哈.;..果張野巳經"晨咁早"被我用左啦~~~
      咁我會蝕大本......哈

      刪除

Hello~