2013年10月1日 星期二

好文采

我雖然中文根底都唔算, 冇懶音, 冇錯字....
 
 
某君....唔使"秋"我後腳.....鍵盤除外....好多時我都係手快快按錯掣......."封定後路"先.....哈哈~
 
 
不過唯一既遺憾就係會考未轉制之前, 我係拎F既......除左作文合格, 其他既唔係F就係U.....
 
 
我都好奇怪.......
 
 
好彩最後一屆我就考到合格成績,......作文仲係....5星+?
 
 
吐番一口烏氣......如果唔係我X唔斷氣.....
 
 
有一日, 我收到公營部門既一封信, 內容係想確認少少事....
 
 
我同服務員解釋過後, 事情解決了,
 
 
就係呢個時候, 我就好好文采地講:
 
 
"呢封信可以就此作罷???"
 
 
我講完唔夠一秒, 就知自己犯下"玩野"既呢條"罪".....
 
 
我真係無心架.....真係衝口而出.....
 
 
我可以將融會貫通........哈哈哈....
 
 
點知, 個服務員....接到喎....
 
 
: "係呀, 可以唔理架啦~"
 
 
哈哈.....小女子寫多幾個服字過你.....
 
 
有時我既會話, 都唔多唔少加左DD成語, 不過今次係第一次.....
 
 


沒有留言:

張貼留言

Hello~