2013年9月30日 星期一

Hamada Balance 能量蛋糕條 - 藍莓&楓糖漿味

呢個0係GREAT(maple味)買既, 12.5元, 另一個(blueberry)就0係零食屋買既, 原價11.5元, 折左之後就10.4元~
 
一盒有2小包, 每包有2條~~~
 
 
 
將兩種味道擺埋同一個POST講啦, 因為我想試既味道都差唔多食哂了......又好似成日講呢個, 為免大家覺我煩, 都係MIX佢地啦啦啦~
 
先唔講maple味, 我由細到大都好鍾意麥當既熱香餅.......一定要多多牛油, 少量糖漿....太多糖漿會太甜,,,,少少就夠....
 
不過我又好愛果種糖漿味~~~
 
所以呢個就成為my目標~
 
原來佢係加左杏仁入去架~杏仁味就冇乜....
 
不過佢既粒粒就為能量條帶來新鮮感....唔使咁寡嘛.....
 
嘩....真係好麥當既糖漿~~~差唔多好似同一個味道....
 
我真係攪唔清楚兩者點去分別......
 
不過味道都叫幾清, 唔太濃, 亦唔算好甜~~~like~
 
 
跟住就係blueberry味, 呢個味都叫幾穩陣......
 
買果陣店員都話呢個系列都幾好賣, 問我咩味, 我就"發揮""論文"了了了.....
 


 
 
唔...食落去既時候, 藍莓味就好淡, 不過由於加左果肉入去, 味道來源0係源於果肉, 而唔係蛋糕條.....
 
果肉係濕濕地而帶少少chewy既,
 
不過.......我竟然覺.....D果肉帶有好輕微既....
 
"藥水味"????
 
唔算難食, 唔難入口....不過......我唔係好鍾意chewy既東東....
 
所以下次要買既話, 真係要買既話, 一係就番薯味, 一係就maple味~~~
 
 


6 則留言:

  1. 0尼個系列、大人人都係最Like 朱古力味 

    回覆刪除
  2. 好耐無游blog啦。。。终於bookmark番你個blog,say hello先,有D掛住你呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好掛住你呀~~~~~~~~
      我日日都有去下搵你架~~~~~~~~
      卡樂B個鼻仔OK番未呀???

      刪除
  3. oh~~未試過呢個系列呢! 我諗我會試番薯味先...

    回覆刪除
    回覆
    1. 零食屋冇sweet potato味架, 我上次都係去GREAT先好偶然發掘到佢.....哈哈

      刪除

Hello~