2013年9月3日 星期二

時興隆芝士卷

呢個0係惠康買既, 一包有3條~
呢個零食, 我相信都係好多人既集體回憶~

我特別0係小學果陣食得多~ 不過就係食原味, 好似係紅色包裝, 少少辛辣味, 又甜甜地果隻.....

芝士味都出左一段時間, 不過一直都冇買....

突然間好想再懷念一下, 於是就買左, 不過就係芝士味LOR~
 
以3.8元黎講, 都真係幾平, 好似一次買3條可以平少少,

不過我只係想食一次........

芝士味有, 都幾濃架, 似車打味....

另外我最關注既粟米味仲係唔係度呢?

因為粟米味先係焦點...個人觀點.....

有呀, 都幾香, 佢鬆脆既質地, 加埋芝士再加埋粟米味....

真係令我再想起從前.....

不過, 真係好痴牙.....

食完要搵牙籤...

3.8, 我收哂貨, 不過下次要拎定牙籤先, 因為個卷痴住D牙好唔舒服....
 

 

沒有留言:

張貼留言

Hello~