2013年9月3日 星期二

不二家Country FA'AM朱古力餅乾 - 蜂蜜切蛋味

呢個0係零食屋買既, 價錢大約14個幾至15個幾~ 因為我整唔見左張單......

一袋有5塊, 都係獨立包裝~



呢個line既餅乾, 我都食過好幾款....

只係得一個結論, 甜到冇朋友, 唔算好突出....

不過我由細到大都好鍾意食切蛋, 尤其"奇華", 蛋味夠, 又夠濕~

呢個我都唔諗就買左, 好想試餅乾可唔可以好蛋糕???

同時我又知日本都好叻整呢個.....

仲有一個叫長崎既地方, 佢既土產就係蜂蜜蛋糕....雖然我未食過,...

不過就令我對呢個餅乾有期待~

有圖解~


係好細舊, 絕對係迷你.......絕對可以一口K.O.....

因為我要影相, 所以先吃一半...我唔係扮lady.....哈哈

根據圖解, 蜂蜜味既來源0係外層~~~

外層既顏色同個心既顏色唔一樣, 好似切蛋既皮一樣.....

個皮真係幾似堅既一樣, 既有蜂蜜味, 都有一種"紙包蛋糕"果D淺啡色既外層皮一樣味~~~

個心就稍為濕潤, 亦有雞蛋味~~~

最欣賞佢將白古力切得碎DD, 唔係"老鏈"咁大粒....亦唔算硬~

都幾夾既~~

真係幾似....堅既一樣~ 

呢個系列既餅乾, 係比較軟同濕, 我唔太buy, 不過呢個就OK~~~

下次買埋黑糖味先~
 

沒有留言:

張貼留言

Hello~