2013年9月17日 星期二

週二碎碎

  • 乜......我個樣似係中學未畢業, "腦筍"未生埋小朋友??? 我0係英國讀完大學架....哼...
  • 我唔認我聰明, 係我太識去算......
  • 如果佢出大芒, 咁就唔係叫5S啦....5S就係建基於5身上, 一切以5為根本.......想要大芒, 等出年出6啦...
  • 月餅呢家野, 究竟我有幾多年冇食呢??
  • 秋多少少得唔得呀??
  • 因為成家人都係無賴....所以我不能避免都係無賴.......
  • 今日佢會唔會一出就斷市????

4 則留言:

  1. 阿靜,我都估妳個樣似中學喎!
    嗱!一係咁,你e-mail妳張近照俾我!
    咁我咪知妳唔似囉!
    我個e-mail係d........ .........!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係賭神....唔影相既....

      刪除
    2. 唔影相???
      咁你點比百幾張相佢呀???

      刪除
    3. 係呀....我從來冇講過俾相俾任何人喎.........

      刪除

Hello~