2013年9月4日 星期三

我有型

前排咪凍到早上14度左右既?

大家估下我着左幾多件衫?

哈哈…

一件短tee , 一條及膝既波褲.

完了,就係咁多, 多一件都冇。

原因係我唔覺凍, 視為好咩清涼…

我0係英國接受左數年低温訓練, 耐寒能力當然有番咁上下啦啦啦啦~

果陣零度既日子, 我都慣左着短褲通屋走~

室內係有暖氣, 不過果個所謂暖氣係廢的的的的,

因為佢一個鐘就自動off, 即為第61分鐘你就要再按一次…

佢就就係咁麻煩, 佢最最弊既係唔多夠暖…

所以果陣有數位異常怕凍既同學仔, 買大大部heater , 橫掂租金入面包哂水電,

無理由唔用盡佢, 佢只係付出金錢去買部heater , 同埋托返去宿舍…

條數有賺啦~

所以14度呢個就唔算係好凍…

不過街上既人都差唔多着好多衫…

我呢個人顯得好怪, 相映成趣!

有次我去萬寧睇古古力, 有位中年男士行過黎,佢一見到我就對我講:

你身體真好, 乜你唔怕凍咩?

我隨即又"抬"我既官腔~

跟住我又去到ok , 店員見到我, 全部都問同一個問題~

有一個話: 我真係服左你, 你20度咁着,10度都係咁着…

我跟住話:

我型呀嘛!爆哂!

琴日, 當我返歸, 0係商場歎緊個腸仔包既時候, 有位操普通話既婆婆( 大家都係住同一幢)走過黎同我講:

小姐, 你真係勇敢.

哈, 我都係第一次聽…

我唔係唔會着褸, 着長褲, 只不過天氣再凍少少先着jei ~

2 則留言:

Hello~