2013年9月3日 星期二

Cheese Tasters@Mark & Spencers



隨住想念事頭婆既心情日增,

又未可以返去探佢,

唯有幫襯M&S啦, 以解我思鄉之情~

所以就開多一欄~~~

自踏從佢既食品部, 我就好似傻左一樣,

樣樣都好想買.....但我又冇咁多銀, 咁有買住幾包先....

朕巳經招好多新貴人......哈哈

點解買呢個呢? 好簡單, 因為我係一名芝士怪........

初時, 仲未望真既時候, 仲以為係英版"粟一燒"....





唔係呀, 佢絕對唔係粟一燒, 因為一燒比較硬,

而呢個就比較林, 口水稍為多少少既我, 都可以整林佢....

芝士味一D都唔假, 一D都唔攻鼻, 係一個味道香之餘又好溫柔既香味....

我好想係咩芝士......

食完一D都唔口乾.....

非常值得encore......

仲未講幾錢, 10大洋一包, 細細包...

係就係貴, 不過好就好在唔鹹, 份量唔多, 一個人食岩岩好~~~~

又可以一解我既思鄉之情0.1%咁多....

好奇怪, 人0係英國既時候, 就唔食M&S,
而家返到黎既時候就好想食...~




唔好被個標籤嚇親, 因為呢包只係30G~

沒有留言:

張貼留言

Hello~