2013年9月3日 星期二

蘋果金寶小枕@Pacific Coffee Company

P.C.既apple crumble tart真係唔錯, 深得我心....

尤其上面既粒粒....有有牛油味之餘, 又好有口感......

所以我
時不時都點佢燈~~~~哈哈哈哈~

今次頭多多, 望下個麵包櫃,

????

apple crumble會出現係麵包身上? 係唔係我眼花呀?

諗深一層, 又唔係冇可能喎,....

好耐之前我都0係
星巴巴食過apple crumble muffin....不過就唔係幾好食.....做唔到神韻....

而家P.C. 叫呢個做
apple crumble pillow~~

係唔係好得意呢?

 

真係又幾似枕頭既......

不過就似古時既枕頭...而家既枕頭邊有咁高~哈

面頭既粒粒唔係TART既粒粒.....真係食唔出....莫非係麵包碎???

D邊位焗得幾好, 都叫脆~


一切, 原來成個包都係"空洞包".....你諗諗下一個洞, 真係好空曠.....

首先, 個麵包既皮都整得幾煙UN, 如果唔整到咁,

D 果醬經過時間既洗禮, 一定漏,

整到成個包都淋PAT PAT.....

個洞既四周都搽厚厚既蘋果果醬~~~~~~


收收埋埋都OK多蘋果粒粒架~~

酸甜度剛剛好,

一口包, 入面有醬有蘋果~ 真係唔錯~~~

不過我都係會食番TART好D......

因為我好愛D粒粒......

沒有留言:

張貼留言

Hello~